Učitelji su cijeli tjedan promatrali uključenje učenika romske narodnosti u rad. Vidjeli su rad škole u Sopnici od prvog do osmog razreda, produljeni boravak, posebni razredni odjel, a uz to i dječji vrtić. Posjetili su i dva romska naselja u Međimurju: Kuršanec i Orehovicu, osnovnu školu i dječji vrtić.
Ova je aktivnost u programu Erasmus+ nazvana job shadowing, upoznavanje rada svojih kolega. Učenici 13. javne osnovne škole u Agrinionu isključivo su romske narodnosti. Slabije su integrirani u društvo nego njihovi sunarodnjaci u Sopnici i Međimurju. Romi u Međimurju razlikuju se od onih u Zagrebu.
Međimurski Romi govore jedan dijalekt rumunjskoga jezika, zvan bajaški, a nazivaju se Bajašima. Katoličke su vjeroispovijedi, žive u odvojenim naseljima (koja često nemaju struju, vodu ni kanalizaciju) i slabijeg su imovinskog statusa nego zagrebački Romi, koji govore romski jezik (kojim se služe puno manje nego Bajaši bajaškim) i većinom su muslimanske vjere. Upoznavanjem ovih dviju skupina učitelji iz Agriniona dobili su potpuniju sliku o Romima u Hrvatskoj, to jest u Europi.