prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Razvoj medijske pismenosti

Učenici 2., 3. i 4. razreda u Osnovnoj školi Đurmanec s knjižničarkom su obrađivali temu “Prikriveno oglašavanje”. Cilj radionice je bio osposobiti učenike da lakše prepoznaju prekriveno oglašavanje u medijima.

Kako se medijska pismenost smatra jednim od najvažnijih oblika pismenosti u 21. stoljeću, potrebno je poticati medijsko obrazovanje koje je postalo neophodno za život u današnjem društvu. Ove godine slogan Dana medijske pismenosti je “U ravnoteži – online i offline” i fokus će biti na utjecaju medija i društvenih mreža na mentalno zdravlje djece i mladih, na problemu dezinformacija te važnosti kritičkog promišljanja i medijskog obrazovanja. Učenici OŠ Đurmanec

Prvo je knjižničarka govorila o medijima, informacijama/ dezinformacijama i nakon toga se krenulo na razvoj kritičnosti vrednovanja medijskih sadržaja.U radionici, učenici su naučili prepoznati plasman proizvoda u objavama na Youtubeu, prikriveno oglašavanje u crtanim filmovima, analizirati glavne modele prikrivenih oglasa u časopisima te kritički vrednovati medijski sadržaj na internetu. Nakon toga, knjižničarka je uz pomoć edukativnih materijala za podršku metalnom zdravlju mladih održala aktivnost „Kako nas drugi vide?“

Za sate medijske pismenosti ili radionice u dječjim vrtićima, osnovnim ili srednjim školama, kao i u knjižnicama i udrugama, mogu se korisiti obrazovni materijali i videolekcije koje se nalaze na portalu Medijska pismenost – abeceda za 21. stoljeće.