Tijekom projekta testirala se jedna od suvremenih nastavnih metoda, obrnuta učionica, i izradio se priručnik za njezino implementiranje u nastavu. Analizom evaluacijskih aktivnosti (poput upitnika, fokus-grupa te osvrta učenika i nastavnika) utvrđene su obrazovne potrebe učenika i samih nastavnika.
Učenici, nakon iskustva projektnih aktivnosti, smatraju da je u redovnoj nastavi potrebno više projektnog tipa poučavanja, vježbi suradničkoga učenja, odnosno grupnoga rada. Važan je njihov stav o tome da je potrebno poticati slobodno izražavanje ideja, navikavanje na dijeljenje znanja među njima samima, kao i činjenica da žele što kreativnije aktivnosti i raznolikije načine prezentacije nastavnih sadržaja.
Posebno ističu zainteresiranost za nastavne sadržaje za koje smatraju da su praktično važni u svakodnevnome životu te za načine ispravnog korištenja interneta u svrhe poučavanja i dijeljenja znanja.
Učitelji su detektirali tri područja koja žele dodatno razvijati u narednom periodu, suradničko učenje, rješavanje problemskih situacija i razvoj kritičkoga mišljenja.
Sudjelovanje u projektu dodatno je učvrstilo opći stav da je, osim svladavanja nastavnoga gradiva, razvijanje učeničkih vještina (naročito transverzalnih) glavna zadaća suvremenoga načina poučavanja.
Metoda obrnute učionice, uz sve svoje prednosti (npr. stavljanje učenika u aktivan odnos i naglašavanje odgovornosti prema radu) i ograničenja (npr. nejednake materijalne mogućnosti) pokazala se kao korisna opcija u nastavnome procesu.
Na projektnim aktivnostima, u Zagrebu tijekom listopada 2017. godine, sudionike projekta posjetila je i zamjenica ministrice znanosti i obrazovanja Lidija Kralj, a u ime gradonačelnika Grada Zagreba primila zamjenica pročelnika Gradskoga ureda za obrazovanje Mila Jelavić. Detaljne informacije o iskustvima partnerskih škola moguće je doznati na službenoj stranici projekta.