Međunarodni dan žena i djevojaka u znanosti obilježava se 11. veljače. To je dan koji ima za cilj promovirati ravnotežu spolova u znanstvenim područjima te inspirirati mlade žene i djevojke da se uključe u znanost, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku (STEM). Ovaj dan podsjeća na važnost podrške i jednakih prilika za sve, bez obzira na spol, te potiče razmišljanje o tome koliko su žene, iako dugo zanemarivane u znanstvenim krugovima, značajno doprinijele napretku ljudskog društva.
Na satima matematike u školi, učenici su se bavili različitim zadacima i izazovima koji su im pomogli da bolje razumiju postotke i razlomke. Sedmaši su, koristeći svoje znanje o postocima, uspjeli kroz kviz saznati ključne informacije o značaju ovog dana, dok su učenici petih razreda, rješavajući zadatke o razlomcima, otkrili tajnu sliku koja je simbolizirala Međunarodni dan žena i djevojaka u znanosti. Kroz ove aktivnosti, učenici su ne samo usavršavali svoje matematičke vještine, već su i dobili priliku razmisliti o važnosti jednakosti u znanstvenim i drugim društvenim područjima.
Nakon matematičkih aktivnosti, razgovarali su o značaju ovog dana. Istaknuli su kako su žene kroz povijest često bile marginalizirane u znanstvenim zajednicama, unatoč tome što su mnoge od njih bile pionirke u svojim disciplinama. Dobar primjer toga je Maria Skłodowska-Curie, prva žena koja je dobila Nobelovu nagradu i jedina osoba koja je osvojila Nobelove nagrade u dva različita znanstvena područja, fizici i kemiji. Razgovarali su i o tome kako današnje generacije žena, uključujući mlade djevojke koje se odluče za znanstvene karijere, mogu uvelike doprinijeti budućem napretku.
Obilježavanje ovog dana važno je ne samo zbog podizanja svijesti o ravnopravnosti spolova u znanosti, već i zbog poticanja mladih da vjeruju u svoje sposobnosti i da se upuste u istraživanje i otkrivanje svijeta kroz znanstvene discipline.