Ova aplikacija omogućuje učiteljima i učenicima da stvaraju konceptne mape, dijagrame, obiteljska stabla i još štošta te pomaže učenicima da kreativno razmišljaju i organiziraju činjenice. Mogućnost dijeljenja datoteka čini ovaj alat primjerenim za suradnju s drugima.
Ova online ploča omogućuje učenicima međusobnu interakciju u realnom vremenu te dijeljenje materijala i bilješki. Učenici mogu crtati te dodati tekst i slike koje cijeli razred može gledati, što im daje priliku da budu kreativni i vide koliko drugi učenici drugačije razumiju određenu lekciju.
Google Maps je kreativan način poučavanje o zemljopisu, matematici, jeziku i umjetnosti. Koristite opciju „Earth Picker“ da biste nasumice izabrali lokaciju i zatim zadajte učenicima zadatak da otkriju o kojoj se lokaciji riječ na temelju tragova znakova poput arhitekture, spomenika i okruženja.
Odaberite Ted Talk da biste nadahnuli neku lekciju i potaknuli kreativnost svojih učenika o toj temi. Video kao medij privlačan je svim tipovima učenika zato što sadrži vizualne, auditivne i čak kinestetičke aspekte, ako poslije angažirate učenike nekom „hands-on“ aktivnošću. TED ima rastuću knjižnicu videa koje možete koristiti za gradnju lekcija.
Učenici koriste iAnnotate za pravljenje digitalnih bilježaka, koristeći se alatima poput kemijske olovke, markera te čak i fotografijama. To učenicima omogućuje da upotrebljavaju uspješnu taktiku pomnog čitanja u digitalnom svijetu te izraze kreativnost načinom zapisivanja svojih bilješki. Učiteljima je ovo, pak, odličan alat za ocjenjivanje.
Koristite se ovom platformom za bloganje ako radite s mlađim učenicima da biste stvorili „priče za učenje“ – međusobni trud učenika, učitelja i obitelji da podijele svoj rad.
Ova aplikacija omogućuje učenicima da stvaraju skice, bilješke, ideje, i kod kuće i na nastavi. Mogu stvarati dijagrame i grafikone s pomoću jednostavnog alata „olovke“, što olakšava zapisivanje bilježaka na „papir“ u kreativnijem obliku.
Tehnologija omogućuje i olakšava više nego ikad prije nastojanje da učionicu održimo kreativnom bez trošenja vremena na dodatne aktivnosti, bez obzira na to zapisuju li učenici bilješke kreativnije ili jednostavno pišu priču da bi je podijelili s prijateljima i obitelji.
Napomena:
Autor članka Taylor Lund voli proširivati znanje, iskustva i lekcije naučene u učionici i izvan nje. Cilj je pomoći učiteljima i učenicima da shvate kako bi kreativnost uvijek trebala biti vidljiva i nadohvat ruke.