Na seminaru je sudjelovalo sveukupno 10 nastavnika uključenih u projekt iz 5 zemalja (Estonija, Slovenija, Turska, Italija i Hrvatska). Iz Hrvatske su sudjelovala tri nastavnika projektnog tima Tehničke škole u Požegi: Alen Farkaš, Marina Mirković i Tomislav Živković.
Prvi seminar održan je u tvrtci BCS Koolitus iz Tallinna. Teme su bile: Kritičke vještine 21. stoljeća. Generacijske i kulturne razlike.
BCS Koolitus vodeća je tvrtka za obuku, upravljanje projektima i savjetovanje u Estoniji. Predavačica je bila gospođa Karmen Ruut. U predavanju su naglašene vještine učenja i inovacije – komunikacija, kreativnost, rješavanje problema i kritičko mišljenje. Objašnjeno je postavljanje ciljeva prema SMART kriterijima kao i SWOT analiza koja je prisutna u svakoj tvrtki. Kako bi poboljšali svoje vještine upravljanja vremenom, među alatima i konceptima upravljanja vremenom, koji nam stoje na raspolaganju, matrica hitno-važno jedna je od najkorisnijih. Predstavljeno je pet generacija prema životnoj dobi u Estoniji te načini upravljanja različitim generacijama u poslovnom okruženju.
Aiki Pärle, predavačica s Estonskog poduzetničkog sveučilišta primijenjenih znanosti iz Tallinna održala je drugi seminar. Teme su bile: Razvoj i inovacije u organizacijama. Estonska priča o uspjehu.
Iako je Estonija s milijun i 300 tisuća stanovnika jedna od najmanjih zemalja Europske unije, ova nekadašnja sovjetska republika pretvorila se u tehnološkog lidera današnjice. Sve je u Estoniji prilagođeno razvoju novih ideja.
Treći seminar održale su predavačice Anu Sarv i Airi Nülo sa Sveučilišta u Tartu. Tema je bila Poboljšanje prijenosnih vještina i podrška aktivnom učenju.
Prijenosne vještine su vještine koje su relevantne i korisne u različitim područjima života: društvenom životu, profesionalnom i u školi. Poslodavci često cijene ove vještine jer se mogu koristiti na razne načine na radnom mjestu. Među deset najvažnijih prijenosnih vještina su: poslovna strategija, vođenje i upravljanje timom, rješavanje problema, sposobnost timskog rada, analiza podataka, komunikacijske vještine, upravljanje vremenom, radna etika, komercijalna svijest te slušanje i pružanje povratnih informacija.
Na seminaru je predstavljena „obrnuta učionica“ kao mogućnost primjene novih tehnologija u nastavi radi povećanja motivacije učenika, postizanja boljih obrazovnih rezultata te osuvremenjivanja nastavnog procesa. Analizirane su brojne nastavne metode i njihova primjena u obrnutoj učionici.
Stečena iskustva i znanja sa seminara sudionici će prenijeti u svoje matične škole kroz rad s učenicima i suradnju s kolegama nastavnicima.
Sudionici mobilnosti posjetili su Centar za strukovno obrazovanje okruga Võru. Međunarodno je priznat obrazovni centar u Estoniji koji pruža strukovno obrazovanje za mnoge specijalnosti uz atraktivno, inkluzivno i fleksibilno obrazovanje čije vrijednosti su: kompetentnost, fleksibilnost, empatija, sposobnost razvoja, inovacije.
U kulturološim aktivnostima sudionici mobilnosti upoznali su gradove Tallinn, Tartu i Võru.
Tallinn kao glavni grad Estonije, najstarije je i najveće gradsko središte u sjeveroistočnoj Europi. Njegovo povijesno središte na popisu je UNESCO-ve Svjetske baštine. Šetnjom njegovim ulicama uočavate tragove srednjovjekovne prošlosti.
Tartu je drugi najveći grad u Estoniji u kojem su sudionici posjetili najstarije i najpoznatije estonsko sveučilište (osnovano 1632. godine) koje je uključeno u popis najboljih visokoškolskih ustanova u svijetu. U estonskom nacionalnom muzeju odslušali su koncert i posjetili tvrtku A. Le Coq koja je najstariji i najveći proizvođač pića u Estoniji sa zanimljivim Muzejom piva.
Võru, grad i općina u jugoistočnoj Estoniji, smješten na obali jezera Tamula, iznenadio je svojim trgom te uz snijeg i pahulje pružio zimsku čaroliju Estonije.
Susret je završio s posjetom i razgovorom s gradonačelnicom Kanepia, gospođom Piret Rammul. Mobilnost u Estoniji sufinancirana je sredstvima programa Europske unije Erasmus+.