Promicanje zdravlja u školama može se opisati kao „bilo koja aktivnost koja se poduzima kako bi se unaprijedilo i zaštitilo zdravlje svih unutar školske zajednice“. Ono uključuje zdravstveno obrazovanje koje se podučava u razredu te napore za stvaranjem zdrave školske okoline, školske politike i kurikuluma škole. Škola koja promiče zdravlje u svoje aktivnosti uključuje sve koji su povezani, na posredan ili neposredan način, sa školskom djecom: roditelje, učitelje razredne i predmetne nastave, djelatnike u stručnim službama škole, zdravstvene djelatnike (liječnike opće i školske medicine, liječnike javnog zdravstva i liječnike iz područja promicanja zdravlja), kao i lokalnu zajednicu te zauzima aktivnu ulogu u donošenju odluka i provedbi aktivnosti.
Škola je promicala zdravlje izradom prirodnih kozmetičkih proizvoda bez štetnih sastojaka te osposobljavanjem učenika za pružanje prve pomoći u svakodnevnom životu. Cilj je bio educirati učenike i djelatnike škole o prednostima prirodnih proizvoda u odnosu na proizvode iz drogerija, organizirane su radionice za izradu proizvoda prirodne kozmetike za učenike i djelatnike škole. Svijest o pravilnoj prehrani razvijali su u nekoliko radionica: “Voda – najzdravije piće”, “Zdrava užina” i “Pravilna prehrana”. Cilj je ovih radionica bio spoznati važnost pravilne prehrane u očuvanju zdravlja i poboljšanju kvalitete života. Sportske aktivnosti su poticali projektima “Vrtim zdravi film”, “Olimpijski dan” i “Plogging“. Učenici su tijekom ove aktivnosti razvijali svijest o važnosti bavljenja tjelesnom aktivnošću te o ekologiji i brizi za naš planet. O mentalnom zdravlju učenici su učili “Mindfulness” – kratkih vježbi usmjerenih na pažnju kao što su vježbe disanja, fokusa, zahvalnosti, opuštanja, povezanosti s prirodom; “Zoomor” – osvijestiti i podijeliti međusobno osjećaj umora i zamora od pretjeranog korištenja ekrana; “Igra ogledala” i “Puhanje mjehurića” – prepoznavati i reflektirati emocije te naučiti se nositi s neugodnim osjećajima i pružiti psihosocijalnu podršku; “Budimo prijatelji” – učenici su učili o razrednoj povezanosti.
Škola koja promiče zdravlje temelji se na modelu zdravlja koji uključuje interakciju fizičkog, mentalnog i socijalnog aspekta uz naglasak na ukupnu organizaciju škole, ali i fokusiranje na pojedinca. U osjetljivom dobu odrastanja i sazrijevanja, djeci i mladima treba tijekom školovanja pružiti znanja i edukaciju, kako o zdravlju, tako i o bolesti. Potrebno je razvijati njihove stavove i navike te im pomoći da usvoje pozitivna zdravstvena ponašanja i vještine za zdrav život. Uz obitelj, škola je jedno od ključnih okruženja za osobni i socijalni razvitak učenika te neprestano osnažuje svoje kapacitete kao mjesto zdravog življenja, učenja i rada.