Učenici su uz predmetni kurikulum Likovne kulture istraživali kako grafiti kao oblik popularne kulture utječe na stavove mladih te kako djeluje na izražavanja vlastitog identiteta te razvijanje kritičkog stava prema vizualnoj okolini. Saznali su da je grafit vrsta ulične umjetnosti koja se razvija iz prosvjednih parola na zidovima u javnom prostoru, sastoji se od slike i teksta koji čine jedinstvenu cjelinu.
Povijesne činjenice i simbole Grada Heroja učenici su vizualizirali izradom postera u digitalnom alatu Canva. Inicijalna inspiracija i nadahnuće je novinar i ratni izvjestitelj Siniša Glavašević. Kako su njegove “Priče iz Vukovara” nadahnuće svim uzrastima, učenici su izdvajali općeljudske i antiratne misli te ih ispisivali u digitalnom alatu Linoit. Vučedolska golubica, vodotoranj, Bitka za Vukovar, Siniša Glavašević “Priče iz Vukovara” vratile su nas u 1991. i 18.studeni kada svi trebamo zastati i promisliti što znači domovina, sloboda, jezik, narod, a nada sve – žrtva podnesena za sve nas u Vukovaru i Škabrnji.
Budući da je ovo vrijeme pop-kulture i digitalnog svijeta, prilagođena su povijesna sjećanja duhu današnjice. S pijetetom i patriotskim osjećajima učeničko stvaralaštvo ponovno je došlo do izražaja kao i korelacijsko-integracijski pristup nastavnim predmetima Likovne kulture i Povijesti.