prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Sjedni, vrlo dobar (4)!

Profesorica hrvatskoga jezika u Srednjoj strukovnoj školi u Makarskoj provela je samoprocjenu u svim razredima. Rezultati su pokazali da prostora za napredak ima.

Već je svima poznato da učenici i ne ljube osobito nastavu hrvatskoga jezika. S takvom emocijom prema predmetu pristupaju i osobi koja im ga donosi u školske klupe.

U dvadeset i pet godina rada s učenicima bilo je bezbroj divnih trenutaka, ali i onih koje treba zaboraviti odmah, no samo ako se iz istih izvukla pouka. Profesorica hrvatskoga jezika (potpisnica ovih redaka) odlučila je konačno zamoliti učenike da se užive u ulogu profesora i svoju profesoricu ocijene. Anketni list je bio anoniman i učenici su ga ispunili bez ikakvih uvjeta. Anketna pitanja su oblikovana uz pomoć stručne službe (pedagoginje).

Od ukupno 103 učenika anketi je pristupilo njih 71, što u postocima iznosi 69 %. Na razini pojedinih razreda stanje je sljedeće:

– u 1. fs ukupno su 23 učenika, a 17 (74 %) ih je anketu ispunilo
– u 2. fs ukupno je 20 učenika, anketu je ispunilo također njih 17 (85 %)
3. fs broji 24 učenika, anketi ih je pristupilo 14 (58 %)
3. g ima 19 učenika, a anketu je ispunilo 11 (58 %) i na kraju
4. g broji 17 učenika, a  pristupilo ih je anketi 12 (71 %).

Tri učenika s poremećajima iz spektra autizma izuzeta su jer osobno nisu u mogućnosti samostalno ispuniti anketu. Zanimljivo, najviše je učenika pristupilo anketi u dva razreda u kojima se i profesorica osjeća ugodno. O kakvom je to ugodnom osjećaju riječ, teško je dočarati u nekoliko redaka, no on je dobro poznat svakom učitelju u odgojno-obrazovnoj ustanovi.

U navedena dva razreda dogodio se pozitivan klik, no u druga dva bilo je sve obrnuto. Pa iako se početna emocija pokušala popraviti kroz razne aktivnosti, «međusobna ljubav» ostala je na onom «prvom pogledu». I tu se postavlja novi izazov – jer prostora za napredak i te kako ima.

Učenici su profesorici dodijelili 30 odličnih ocjena, 30 je bilo i vrlo dobrih,sedam je učenika profesorici dalo dobar, jedan učenik je upisao dovoljan, a čak tri učenika bila su jako stroga ocijenivši svoju profesoricu čistom jedinicom. Kada se sve pomnožilo i podijelilo došlo se do konačne ocjene – 4,164. Ocjena je to koja je profesorici navukla osmijeh na lice. Dobro je. Dapače, vrlo dobro je. Pažljivo iščitavajući odgovore na anketna pitanja započinje i priprema za novu školsku godinu. I borba za peticu.