U projektu su sudjelovali učenici osmog razreda, učiteljice Hrvatskog jezika: Helena Budimir i Antonija Mršić, učiteljica Fizike Katja Gusić, vjeroučiteljice: Bosiljka Mandac i Danja Milun. Voditeljica projekta bila je Helena Budimir.
Učenici su na Hrvatskom jeziku obradili obavijesni tekst o svjetionicima, samostalno su istraživali podatke o hrvatskim svjetionicima te su pripremili tekstove i slike najljepših hrvatskih svjetionika. Tijekom školske godine izrađivali su fotografije svjetlosti u prirodi. Na Fizici su učili o nastanku i značenju svjetlosti, analizirali su rasprostiranje i odbijanje svjetlosti, nastanak slike u zrcalu, lom i odbijanje svjetlosti na granici dvaju optičkih sredstava te su pripremili prezentaciju. Na Vjeronauku su analizirali poruku biblijskih tekstova o stvaranju svijeta i čovjeka iz Knjige postanka te prepoznavali kako Biblija tumačena kroz učiteljstvo Crkve predstavlja ključ za razumijevanje egzistencije vjernika. Samostalno su izradili plakate o simbolu svjetlosti u Knjizi postanka, u Euharistiji te u blagdanima Božića i Uskrsa. Prepoznavali su i analizirali današnje predrasude prema ljudima te u svjetlu Isusova odnosa prema drugima prosuđivali vlastite stavove i ponašanja u svom okruženju. Tijekom učeničkih aktivnosti ostvareni su planirani odgojno-obrazovni ishodi vezani za školski projekt.
Učenički radovi, potaknuti motivom svjetlosti, izloženi su na školskim panoima. Povezujući kulturu, znanost i vjeru, učenici su prikazali svojim vršnjacima koliko je svjetlost bitna za ljudske živote.