Na prvom satu učenici su dobili tekst bogat neologizmima. Taj tekst su čitali naglas te su svojim riječima objašnjavali značenja neologizama. Slijedio je zadatak za rad u paru – pisanje kratkog teksta u kojem su trebali upotrijebiti najmanje deset neologizama. Ovaj zadatak su počeli izvršavati prvi sat i nastavili tijekom drugog sata. Pri pisanju teksta, dobili su mogućnost korištenja mrežne stranice rjecnik.neologizam.ffzg.unizg.hr.
Učenici su sami birali temu o kojoj će pisati. Zatim su u parovima pronalazili potrebne neologizme i nakon toga su sastavljali svoj tekst. Vrsta teksta nije bila određena- učenici su imali mogućnost izabrati hoće li napisati pjesmu, dijalog, opis, izvješće, komentar i sl. Na trećem satu učenici su čitali svoje radove, a ostatak razreda je slušao i davao povratne informacije. Ovaj projekt je učenicima bio zanimljiv i rezultat istog bili su zanimljivi kreativni uradci.