Cilj je bio omogućiti učenicima povezivanje književnih sadržaja, medijske kulture (filma) i digitalne tehnologije, potaknuti ih na korištenje IKT-a na kreativan način i na stvaranje zanimljivih obrazovnih sadržaja koji mogu imati i promotivnu i turističku namjenu. Povezivanjem književnih sadržaja i sadržaja iz područja informatike razvija se i medijska kultura, potiče se čitanje, ali i zanimanje za zavičajnu kulturnu baštinu i njezino istraživanje. Omogućuje se promidžba sadržaja s pomoću suvremene tehnologije, što doprinosi i razvijanju svijesti o očuvanju kulturne baštine.
Na početku projekta učenici su dobili zadatak pročitati roman bjelovarskog književnika Gorana Tribusona „Ne dao Bog većeg zla“; gledali su istoimeni film, a zatim zabilježili koje su bjelovarske lokacije prikazane u filmu. Nakon toga trebalo je detaljnije istražiti podatke o tim lokacijama i napisati bilješke. Učenici su podatke mogli tražili na mrežnim izvorima, ali i u svom okruženju (obiteljskim zbirkama starih fotografija ili razglednica).
Ideja je bila da se u alatu Genially izradi karta užeg središta grada i na toj se karti označe lokacije prikazane u filmu i tako postanu točke tematskog obilaska grada naslovljenog „Tribusonovim tragom u šetnji gradom“. Osim toga, trebalo je izraditi i mrežnu stranicu o toj temi.
O svakoj točki obilaska učenici su napisali kratak tekst (osnovne podatke, zanimljivosti), pronašli fotografije iz prošlosti i snimili suvremene fotografije na tim istim lokacijama. Trebalo je pronaći i označiti u kojem se dijelu filma (u kojim scenama) pojavljuje pojedina lokacija. Tako su na karti obilježene točke obilaska, a polazište je na gradskom autobusnom kolodvoru; zatim se nastavlja prema Gimnaziji Bjelovar, gradskom korzu, fontani i parku, a na kraju se prolazi Šetalištem Ivše Lebovića i dolazi do Tehničke škole Bjelovar, gdje je i nastala ideja. U alatu Genially o svakoj su točki obilaska učenici dodali napisani tekst, a uz te podatke dodan je i videosadržaj (prenesen s platforme YouTube) s podatkom (zabilježenim minutama) o dijelu filma u kojem se pojavljuje određena lokacija.
Osim toga, sudionici šetnje mogu doprinijeti projektu snimanjem svojih fotografija na svakoj točki obilaska (i objaviti te fotografije), a svoje poznavanje teme mogu provjeriti i dodanim obrascem za rješavanje kviza (i dobivanjem potvrde o završavanju šetnje i kviza). Učenici su uspješno ostvarili cilj projekta, to ih je motiviralo da dodatno urede digitalne sadržaje i primjenjuju stečena znanja, a u planu je i redizajniranje mrežne stranice.