Slika, pokret, zvuk, riječ je jedna od zadanih tema kurikuluma nastavnog predmeta Likovna kultura. Podrazumijeva učeničko “istraživanje likovne i vizualne umjetnosti” kroz suodnos umjetničkih područja (likovno/vizualno, pokret/ples, glazba, književnost, film).
Autorica ovu temu (višestrukih mogućnosti) u svojoj praksi realizira kroz nekoliko podtema. Jedna od njih je Oblikovanje kazališne lutke plošno istanjenom masom. Realizira ju tako što učenike upoznaje s jednim od mogućih načina izražavanja i oblikovanja u prostoru (plošno istanjenom masom) uz primjenu omiljenog odnosa (ili kontrasta) boja. Nakon “krojenja” segmenata na istanjenoj masi/kartonu, učenik(ca) detaljno definira izgled lutke (s kojim okvirno definira i vlastitu glumačku ulogu, koju će – po završetku likovnog oblikovanja, kratko – improvizirano graditi kroz dijalog s drugim učenicima).
Fizionomije marioneta ili štapnih lutaka odnosno njihova narativno vizualna srodnost sa sličnima određuje temu kratkog uprizorenja – u kojem će lutke odnosno učenici nastupiti. Najčešće teme su: Prvi dan škole, Tko ljepše pjeva, Otpad u šumi, rijeci, Uvijek prijatelji itd. Lutke se realiziraju radom u paru (oblikuju se i karakteriziraju obostrano, ne nužno identično) te se i izvođačke uloge mogu podijeliti na animatora i glumca govornika, što omogućuje većem broju učenika da nastupe – načinom koji ohrabruje i sramežljive. (Za samu izvedbu, štapnim se lutkama pričvrsti/uloži dugi drveni štapić).
Naposljetku ostaje velika količina učeničkih radova, te se oni prezentiraju u vidu instalacija u “metodičkom” izložbenom prostoru (OŠ Tituša Brezovčkog u Zagrebu). Najčešće je to krajem školske godine. Ove godine se štapna lutka pokazala idealnom za prvo vježbanje odnosa veličina ljudskog lica u petom razredu (koji ju je i izvodio u sklopu teme suodnosa umjetnosti), potom je bila posuđeni rekvizit za prikrivanje dječjih lica (u zadatku fotografije – kadra/ kompozicije osmog razreda) i konačno je pokazana kao karnevalski izložbeni postav, što se prezentira na poveznici kao i drugi primjeri ovog, višegodišnje variranog zadatka oblikovanja plošno istanjenom masom sa svrhom njene funkcionalne ili tek skulpturalne “pokretnosti” u prostoru.