Projekt je vezan uz razvoj kompetencija trenera u okviru dualnog sistema i unapređenja metoda praćenja učenika strukovnih škola tijekom obavljanja stručne prakse u tvrtkama.
Glavni koordinator projekta je škola EFA LA MALVESIA iz Valencije, Španjolska,poluprivatna agrotehnička strukovna škola. Škola je članica UNEFA – (Union of Agricultural FamilySchools) koja okuplja 27 EFA škola u Španjolskoj.UNEFA je članica AIMFR (InternationalAssociation of Maisons Familiar Rural) čija je i od ove godine postala članicom i Srednja škola Bedekovčina.
Projekt je sufinanciran sredstvima programa Europske unije Erasmus+, a partneri su Regionalna Federacija MFR Bretanje iz Francuske (koja umrežava 30 lokalnih tvrtki i privatnih gospodarstava uključenih u stjecanje strukovnih vještina organizacijom stručne prakse), DEULA – NienburgGmbH (German AcademyofAgryculturalTechnology) – najveći trening centar ovog tipa u Njemačkoj, i Järvamaa KUTSEHARIDUSKESKUS (Järva CountyVocational Training Centre) iz Paide, Estonija, koji organizira stručnu praksu iz 25 različitih profesija.
Tijekom dvogodišnjeg projekta izradit će se online mrežni tečaj za edukaciju trenera (nastavnika i stručnjaka koji prate učenika tijekom obavljanja stručne prakse), aplikacija za praćenje i evaluaciju učenika i komunikaciju na relaciji škola-tvrtka-učenik i brošura u kojoj će se objaviti sva iskustva partnerskih institucija i primjeri dobre prakse.
Organizirat će se nekoliko višestrukih događaja za promociju i diseminaciju projektnih aktivnosti i rezultata na koje će se pozvati predstavnici tvrtki u kojima učenici obavljaju stručnu praksu kako bi se razmijenile potrebe prilikom kreiranja rezultata, kao i mišljenja o rezultatima projekta svakog od sudionika stručne prakse tijekom srednjoškolskog obrazovanja.
Sudjelovanje u ovako profesionalnom i ozbiljnom projektu, kao i suradnja s velikim i profesionalnim institucijama na području strukovnog obrazovanja koje već godinama provode dualni sustav čast je za školu, ali i veliki izazov i odgovornost, posebice što se dualni sustav tek drugu godinu provodi u Hrvatskoj i to u nekolicini zanimanja, a i Srednja škola Bedekovčina od ove je godine upisala eksperimentalno odjeljenje smjer soboslikar-ličilac dekorater.
Sudjelovanje u projektu donijet će školi nova znanja i primjenu iskustava ostalih zemalja u provođenju dualnog sustava u strukovnom obrazovanju koja će se implementirati u rad i unaprijediti postupke praćenja učenika tijekom obavljanja stručne prakse, kako izvan škole u tvrtkama, tako i u školskim radionicama.