Posljedice svega toga mogu biti vrlo teške, a mladi o svojim emocionalnim problemima vrlo malo pričaju. Obilježavajući Europsku godinu mladih, odlučili su učenicima ponuditi temu koja im je itekako bliska. Na satu razrednika učenici rovinjske škole najprije su se u školskoj knjižnici upoznali s temom mentalnog zdravlja, a zatim su, podijeljeni u dvije grupe, raspravljali o tome treba li zatražiti pomoć odraslih ukoliko imamo problema. Dok je jedna grupa zagovarala da je pomoć potrebno tražiti, jer mladi nisu dovoljno emocionalno zreli, druga grupa je pomalo ekstremno tvrdila da depresija ne postoji i da se mlada osoba treba posvetiti tjelesnoj aktivnosti.
Usprkos neutemeljenim izjavama koje su se mogle čuti tijekom parlaonice, učenici su žestoko debatirali, pažljivo slušali suprotne argumente i uzvraćali protuargumentima. Žestoka rasprava dovela je do toga da se veći dio razrednog odjela uključio te su učenici pokazali da znaju izraziti svoje stavove i mišljenja. Na koncu su učenici zaključili raspravu uvidjevši da se, iako različitih stavova, slažu u mnogim tvrdnjama te da je važno razgovarati o temama vezanim za mlade ljude.
Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije polovica svih mentalnih poremećaja počinje prije 14. godine, a 75 % do sredine 20-ih godina. Većina ih ostane neprepoznata i neliječena pa je potrebno s mladima otvarati teme na temu mentalnog zdravlja i osvijestiti ih da stručna pomoć može pomoći u njihovom rješavanju. Iz tog razloga i dalje će provoditi različite aktivnosti na sličnu temu potičući učenike da otvoreno iskažu svoje stavove i mišljenja. Osim što učenicima omogućuje dobivanje informacija o temi koja im je bliska, kroz debatu jačaju svoje komunikacijske i pregovaračke sposobnosti te uče kako argumentirati svoj stav, što će im u budućnosti itekako biti potrebno. Parlaonica je realizirana u sklopu aktivnosti Erasmus+ projekta “S.T.E.P.S.” kojem je cilj osmišljavanje i provedba različitih aktivnosti kroz kurikulume međupredmetnih tema.