Ova inicijativa nije samo podigla estetsku dimenziju naše ustanove, već je i donijela nova znanja i iskustva svim sudionicima.
Prvi i osnovni cilj projekta bio je proslaviti značajnu godišnjicu škole na poseban način. Oslikavanje zida povodom pedeset godina postojanja škole bio je idealan način da se obilježi ovaj jubilej. Osim toga, projekt je imao za cilj razvijanje kreativnosti i umjetničkih vještina kod učenika. Rad s profesionalnom umjetnicom omogućio je učenicima da steknu nova znanja i iskustva u svijetu umjetnosti.
Projekt je započeo pripremama u kojima je umjetnica zajedno s učenicima razvijala ideje i stvarala skice. Održane su i radionice gdje su učenici imali priliku naučiti osnovne tehnike street arta, poput korištenja boja i sprejeva te oslikavanja velikih površina. Kroz te radionice učenici su usvojili vrijedne vještine i znanja, te su bili aktivno uključeni u svaki korak projekta.
Oslikavanje zida bio je proces koji je zahtijevao timski rad i suradnju. Učenici su zajedno s umjetnicom stvarali mural, kombinirajući svoje ideje i kreativnost. Kroz ovaj projekt učenici su naučili važnost timskog rada i zajedničkog stvaranja. Svaki učenik dao je svoj doprinos, što je mural učinilo još posebnijim i jedinstvenijim.
Motivi Rovinja, mora, riba, ljeta i maslina odabrani su kako bi se prikazala ljepota i bogatstvo lokalne kulture i prirode. Ovi elementi simboliziraju sve ono što čini Rovinj posebnim, a mural je postao pravo umjetničko djelo koje krasi zid na samom ulazu u školu. Inspirativne slike i boje sada stvaraju ugodnije i ljepše okruženje za sve učenike i zaposlenike škole.
Suradnja street art umjetnika i učenika bila je izuzetno uspješna i donijela je mnoge pozitivne promjene te se projekt izvrsno nadovezao uz obilježavanje Europske godine vještina. Isto tako, likovno izražavanje učenika umnogome je pomoglo u našoj želji stvaranja pozitivnog školskog okruženja koji je jedan od ciljeva Erasmus plana naše škole.
Projekt je pokazatelj koliko umjetnost može biti moćan alat za povezivanje ljudi i stvaranje zajedničkih uspomena pa i sljedeće školske godine nastavljamo raditi na poimanju škole ne samo kao mjesta za učenje, već i kao mjesta u kojem će se svi koji se u njoj nalaze osjećati ugodno i opušteno.