Projekt Future in our hands traje dvije godine, a u sklopu kojeg će 75 učenika sva tri školska učilišta (Medicinskog, Poljoprivrednog i Graditeljskog) odlaziti u Irsku ili Španjolsku i obavljati svoju stručnu praksu, a troje se nastavnika stručno usavršavati u Austriji i Češkoj.
U siječnju 2020. u Irskoj je tri tjedna boravilo troje građevinskih tehničara i sedmero arhitektonskih tehničara, dok je praktična nastava pet medicinskih sestara opće njege i pet fizioterapeutskih tehničara trajala dva tjedna. Kao pratnja učenicima u Irskoj bili su i nastavnici Daniel Čehulić, Krasnodor Mikša i Daniela Usmiani (koordinatorica projekta).
Svi učenici prije polaska u Irsku prošli su višemjesečne kulturološke, stručne i jezične pripreme u školi.
Učenici Graditeljskog učilišta tijekom jednotjedne edukacije educirali su se u programu Revit, alatu koji omogućuje na jednom mjestu izradu i prikaz od ideje do 3D modela građevine. Alat je nov i tek se od nedavno koristi u Hrvatskoj.
Nakon edukacije učenici su raspoređeni u tri irske tvrtke te tako produbiti svoje znanje o Revitu nastavljajući izvršavati nove zadatke u novom alatu i sudjelujući u tekućim projektima tvrtke, a ujedno se i upoznati s radom arhitektonskih i građevinskih ureda. Razvoj će profesionalnih kompetencija učenicima biti prednost na tržištu rada i pri nastavku školovanja na visokim učilištima.
Učenici medicinske grupe predmeta (medicinske sestre opće njege i fizioterapeutski tehničari) odrađivali su svoju stručnu praktičnu nastavu u domovima za njegu starijih osoba, odnosno u dnevnim centrima. Tamo su se iz prve ruke mogli upoznati s radom ustanova za njegu bolesnika, upotrijebiti svoje stečeno znanje u školi i razvijati svoje profesionalne kompetencije, a ujedno su radili na usavršavanju metoda prevencije i obrade kroničnih rana te prevencije komplikacija kod dugotrajnih ležanja kod starijih osoba.
Uz stručnu praktičnu nastavu, učenici su imali i osigurano i kulturološko upoznavanje sa zemljom u kojoj su boravili. Tako su se upoznali s glavnim gradom Dublinom, obišli najznačajnije muzeje grada (Prirodoslovni i Povijesni muzej), a na atlantskoj strani Irske prošetali se po liticama Mohera.
Osim razvoja profesionalnih kompetencija, učenici su se upoznali i s kulturom Irske te razvijali i produbljivali znanje engleskog jezika u svakodnevnoj komunikaciji, što je i jedan od ciljeva ovoga projekta.