Riječ je o sveobuhvatnom projektu koji uz opremanje Centara za odgoj i obrazovanje pomoćnim tehnologijama uključuje i edukaciju odgojno-obrazovnog osoblja i različite aktivnosti podizanja razine svijesti javnosti o važnosti inkluzivnog obrazovanja djece s teškoćama u razvoju.
Cilj studijskog posjeta bio je dobiti uvid u prakse i iskustva islandskih partnera, posebice po pitanju adekvatne i učinkovite primjene pomoćnih tehnologija u obrazovnim aktivnostima djece s teškoćama u razvoju.
Tijekom studijskog posjeta CARNET-ov tim je posjetio Klettaskoli – školu s posebnim programima za djecu s teškoćama, gdje su imali priliku upoznati se s načinom rada s djecom s teškoćama u razvoju te saznati više o pomoćnim tehnologijama koje im pomažu u učenju, omogućavaju lakšu komunikaciju i ostvarivanje boljih odgojno-obrazovnih rezultata.
Organiziran je i posjet Hvassaleitisskóli – redovnoj školi koju pohađaju i djeca s poremećajem iz spektra autizma u kojoj je predstavljen model vizualne podrške te rad u malim skupinama i individualni oblik nastavnog rada za ovu skupinu učeniku.
Osim toga, članovi CARNET-ovog projektnog tima posjetili su Učiteljski fakultet islandskog sveučilišta i Centar za kreativne i obrazovne tehnologije – Mixtura u kojem su se upoznali s modernim tehnologijama i brojnim inovativnim aplikacijama koje unaprjeđuju proces učenja i poučavanja. Dio programa održan je kod islandskog partnera – Grada Reykjavika, gdje su se svi polaznici pobliže upoznali s islandskim obrazovnim sustavom, ali i korištenjem tehnologije u predškolskim ustanovama.