Suvremeno obrazovanje teži cjelovitom razvoju učenika odnosno zadovoljavanju njegovih kognitivnih, emocionalnih i motoričkih potreba. U suvremenim se školama podjednaki naglasak stavlja na učenje glavom, srcem i rukama što ujedno omogućava aktivniji položaj učenika u odgojno-obrazovnom procesu. Prema suvremenim teoretičarima scenske umjetnosti kazališna umjetnost, a napose lutkarstvo, ima iznimnu ulogu u razvijanju dječje kreativnosti, maštovitosti, igrivosti i stvaralaštva. “Lutkovnost je jedinstvo doživljaja likovnog, glazbenog, dramskog i animatorskog” (Coffou, 2004, str. 8).
Kako bi sat lektire učinili zanimljivijim, a učenike aktivnije uključili u samu interpretaciju i razumijevanje svima poznate bajke za djecu Crvenkapice, učenici su uz pomoć učiteljice Tee Pavičić Zajec samostalno izradili lutke svima poznatih likova iz bajke. Lutke izrađene od čarapa, kuhača, malo tkanine i pokojeg ukrasa oživjeli su svojim slatkim glasićima i izveli svoju prvu lutkarsku predstavu.
Osim što su se dobro zabavili, učenici su kroz igru i stvaralaštvo naučili što su to scenske lutke i gdje ih se može vidjeti te na koji način lutkar pomoću svog glasa i pokreta može oživjeti lutke. Također, naučili su i kako samostalno izraditi štapne lutke i lutke zijevalice, a svojom lutkarskom predstavom zasigurno će razveseliti još brojne učenike.