Cilj je ove radionice omogućiti odgojno-obrazovnim radnicima stjecanje znanja i razvijanje vještina za učinkovito primjenjivanje dobrih praksi vezanih uz organiziranje, vođenje i upravljanje nastavnim procesom u klasičnoj i virtualnoj učionici uz primjenu digitalne tehnologije.
Tema radionice:
Digitalni alati :QR čitač/generator, Thinglink, WordArt, Coggle, Wizer, Plickers, MS PowerPoint.
Na radionici su sudjelovali učitelji razredne i predmetne nastave te stručna suradnica i ravnatelj.
Voditeljica je radionice Andreje Haramustek prikazala uvodni videozapis. Nakon toga uslijedilo je interaktivno predavanje tijekom kojeg su sudionici iznosili svoja iskustva o digitalnim alatima koji su bili predmet radionice. Na kraju su naučeno primijenili i izrađivali zadatke za učenike u ovim digitalnim alatima.
Iskustva polaznika radionice:
Vjeroučiteljica i učiteljica glazbene kulture istaknule da su tijekom nastave na daljinu koristile Carnetov e-labaratorij. Vjeroučiteljica je izjavila da učenici vole kada u nastavi koristi digitalne alate. Od alata sa današnje radionice najviše koristi Wizer ,Thinglink i QR kodove. Preporučila je uz MS Power Point koristiti i Pear Deck dodatak za Google prezentacije. Obje učiteljice samostalno izrađuju zadatke za učenike uz pomoć digitalnih alata ali i uče učenike kako da to i oni čine .
Učiteljica matematike je, također, koristila i koristi većinu predstavljenih alata. Smatra da je edukacija vrlo korisna jer neke dijelove i pogodnosti aplikacija nije koristila. Učiteljice razredne nastave su do sada uglavnom koristile već gotove radove. Ova ih je radionica ohrabrila i da samostalno krenu u kreiranje autorskih radova.
Jedna je od učiteljica u nastavi koristila alate: Word Art i Power Point. Naglašava da rad u alatu Word Art izrazito motivira učenike, vesele se vlastitom stvaranju i uspoređivanju oblika riječi.” Power Point koristim često u nastavi. Ova radionica otkrila mi je nove mogućnosti korištenja Power Pointa. Primijenit ću je svakako. Olakšat će mi oblikovanje igre asocijacija koje sam do sad radila ručno na papiru. Poučavam učenike od 7 do 10 godina i smatram da bi primjena nekih od alata koji zahtijevaju registraciju učenika mogla biti otežana.”
I za kraj: Predavanje i praktične aktivnosti te izmjena iskustava među polaznicima bili su izvrsna motivacija za sve, a najviše za one nastavnike koji su neke digitalne alate tek krenuli istraživati. U nastavi usmjerenoj na učenika tim alatima osigurava se pristup digitalnim resursima, komunikacija i suradnja, kao i povratna informacija svim učenicima u digitalnom okruženju.
Na kraju je voditeljica Andrea uputila sve na korištenje priručnika: “Paleta jednostavnih digitalnih alata u nastavi” i Edutorija.