Često i rado surađuju s lokalnom zajednicom te su se i ovoga puta uključili u obilježavanje jedne obljetnice značajne za kraj, ali i cijelu Hrvatsku. U sklopu projekta obilježavanja 120. godišnjice Hrvatskog narodnog pokreta 1903. godine u suradnji s još 12 muzeja, Muzej Brdovec pripremio je uz izložbu i edukativne programe koji su rezultat suradnje sa Srednjom školom ban Josip Jelačić iz Zaprešića.
Nastavnice povijesti Željka Winkler i Petra Katarinčić s učenicima su osmislile predavanja koja su se održala u sve tri osnovne škole na području Grada Zaprešića i sve tri osnovne škole na području Općine Brdovec. Cilj tih predavanja bio je temu Hrvatskog narodnog pokreta 1903. godine, približiti mladima na zanimljiv i inovativan način, kroz tzv. “peer teaching”, odnosno poučavanjem od strane učenika, gdje su učenici u ulozi nastavnika. Osim učeničkih izlganja koji su nastali kao plod istraživačkog rada učenika, učenici su se kreativno izrazili snimanjem filma o Jelici Jug, izradom atraktivnih i relevantnih prezentacija, izradom interaktivnih zadataka u digitalnim alatima Padlet i Kahoot te na kraju provođenjem vrednovanja kao sintezom cijelog izlganja.
Prvi na redu bio je tim profesorice Winkler koji čine Paula Anić, Nikola Bajto, Lana Grill i Matea Horvatić iz 3. c razreda. Oni su učenicima sedmih razreda osnovih škola Ljudevita Gaja te Antuna Augustinčića održali predavanje uz prezentaciju, nakon čega su dodatno animirali sedmaše prikazavši im kratki film o Jelici Jug i aktivno ih uključivši u proces usvajanja naučenog gradiva putem igre: Kahoot kviza, zatim Padlet alata gdje su učenici izrazili svoje mišljenje o sličnostima i razlikama između mađarizacije i današnje dominacije engleskog jezika, te u konačnici, kratko ponavljanje na post-it papirićima. Aktivnost vršnjačkog poučavanja nastavio je tim profesorice Katarinčić: Sara Šimunčić i Sara Bucić iz 2. c razreda, koje su održale predavanja u Brdovcu, Kupljenovu i Šenkovcu, a zadnje predavanje su opet održali učenici 3. c razreda kojima se ovoga puta pridružila i Erika Kučkovečki.
Čestitaju učenicima hotelijersko-turističkog smjera koji su spremno prihvatili izazov i odgovornost istražiti i prezentirati pred zahtjevnom publikom sedmaša jednu temu iz lokalne, ali i nacionalne povijesti te time unaprijedili svoja znanja, ali i komunikacijske i prezentacijske vještine, vještinu rada u timu te provođenja projekta od ideje do realizacije. Zahvaljuju se Muzeju Brdovec na prilici za produbljivanje već tradicionalne suradnje te povezivanje obrazovnih institucija zaprešićkog kraja.