Nakon usvojenih odgojno obrazovnih ishoda FIZ SŠ C.3.5. FIZ SŠ D.3.5. Objašnjava nastanak vala i analizira valna svojstva i FIZ SŠ C.3.6. FIZ SŠ D.3.6. Analizira valna svojstva zvuka, učenici su krenuli u realizaciju projektnog zadatka, prateći pri tome detaljne upute koje su dobili na prethodnom satu. Svaka skupina prvo je postavila hipotezu, zatim je pokusom provjerila postavljenu hipotezu i na kraju donijela zaključak.
Prva skupina je imala zadatak istražiti valove pri potresu i valove na površini vode. Svoj rad prezentirali su u obliku emisije Nedjeljom u dva. Jedna učenica je bila voditeljica, a dvoje učenika gosti emisije koji su raspravljali o izvedenom pokusu na zadanu temu. Ostali učenici u razredu postavljali su im pitanja kao što to u emisiji rade gledatelji. Druga skupina je istražila zvuk, intenzitet zvuka i udare zvuka. Jedan učenik je svirao gitaru – žičani glazbeni instrumenti, a ostali su objasnili kako nastaje zvuk trzajem žice, što se događa mijenjanjem položaja prsta na žici te o čemu ovisi frekvencija žice. Na kraju su zajedno s ostalim učenicima iz razreda odredili osnovni harmonik te više harmonike.
Treća skupina je istražila čeoni (udarni) val. Nakon izvedenog pokusa s gumicama, predstavili su svoj plakat i pokrenuli raspravu s ostalim učenicima u razredu o probijanju zvučne barijere. Četvrta skupina istražila je elektromagnetske valove. Upoznali su ostale učenike s elektromagnetskim valom i spektrom elektromagnetskog zračenja. Podijelili su radne listiće svakoj skupini. Na radnom listiću nalazio se teorijski dio, pribor, kratke upute i zadatak istraživanja. Koristeći mikrovalnu pećnicu, čokoladu i ravnalo odredili su brzinu širenja elektromagnetskih mikrovalova pomoću frekvencije i valne duljine. Ovakvim načinom rada, učenici su ostvarili dobru komunikaciju jedni s drugima, ponovili prethodno stečeno znanje i dobro se zabavili uz glazbu i čokoladu.