Učenici 3. a i 3. b razreda Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar uključili su se u pričaonicu posvećenu mentalnom zdravlju.
![Pričaonica o mentalnom zdravlju](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/06/shutterstock_347701145.jpg)
Učenici 3. a i 3. b razreda Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar uključili su se u pričaonicu posvećenu mentalnom zdravlju.
U ponedjeljak 16. listopada u 13 sati u Knjižnici Vladimira Nazora u Zagrebu doc. dr. sc. Zdravka Biočina održat će interaktivno predavanje o dijalektima hrvatskog jezika.
Ovogodišnje izdanje Mjeseca hrvatske knjige održat će se pod nazivom Književnost bez granica! i posvećeno je književnim prevoditeljicama i prevoditeljima, a odvija se u partnerstvu s Društvom hrvatskih književnih prevodilaca.
U nedavno otvorenom Regionalnom obrazovnom centru u Zadru, koji se nalazi u prostoru Osnovne škole Petra Preradovića, 10. i 11. listopada 2023. godine održane su dvije radionice u okviru projekta Learning from the Extremes.
U Akciju su se uključili i svi učitelji i oko 500 učenika Osnovne škole Fran Franković iz Rijeke.
Učenici 6. c razreda OŠ „Antun i Stjepan Radić“ Gunja gledanjem dokumentarnog filma „Najbolji prijatelj“ sudjelovali su u knjižnici na radionici povodom obilježavanja Festivala prava djece.
Povodom obilježavanja Tjedna svemira u Osnovnoj školi “Dobriša Cesarić” Osijek organizirana je radionica na kojoj su sudjelovali pojedini učenici 5. a, 6. a, 6. b, 7. a i 8. a razreda.
U suvremenom se obrazovnom okruženju, nastavnici svakodnevno suočavaju s brojnim izazovima koji zahtijevaju ne samo stručno znanje i predanost, već i sposobnost primjene inovativnih i učinkovitih alata u dinamičnom procesu učenja i poučavanja.
Kako se unutar školskog obrazovanja diljem Europe promiču raznolikost i inkluzija? Najnovije Eurydiceovo pozadinsko izvješće prikazuje postojeće politike i mjere na nacionalnoj razini koje se bave nejednakostima i diskriminacijom.
U sklopu Europskog tjedna programiranja, učenici i nastavnici Gimnazije Vukovar organizirali su radionicu pod nazivom “Računalno razmišljanje bez računala”.