Agencija za odgoj i obrazovanje, uz prethodnu suglasnost Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih objavljuje Vremenik i Opća pravila za provedbu natjecanja i smotri učenika osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj u školskoj godini 2024./2025.
„Rođeni za čitanje” ponovo će okupljati najmlađe na ovogodišnjem Interliberu
Nastavljajući kampanju poticanja čitanja djeci od najranije dobi, sa svakodnevnim programima od 12. do 17. studenog 2024. godine, Ministarstvo kulture i medija i ove je godine organiziralo predstavljanje programa Rođeni za čitanje na najvećem hrvatskom sajmu knjiga Interliberu na Zagrebačkom velesajmu.
Film u korelaciji s međupredmetnim temama
Film u korelaciji s međupredmetnim temama, autorice Melite Horvatek Forjan, prof., metodički je priručnik za interpretaciju filmova u redovnoj ili izbornoj nastavi, satu razrednog odjela i izvannastavnim aktivnostima.
Spojila nespojivo: radionica o glagoljici, Brailleovom pismu, periodnom sustavu elemenata i kriptografiji
U Gradskoj knjižnici Vukovar, u prostoru Odjela za mlade „Spajalica“, 7. studenog 2024., održana je jedinstvena radionica koja je uspješno povezala četiri naizgled nespojiva područja: glagoljicu, Brailleovo pismo, periodni sustav elemenata i kriptografiju.
Zaboravite zaboravljanje: Upoznajte tehnike pamćenja
Pamćenje je vještina koja nam omogućuje da učimo, pamtimo i koristimo informacije – bilo u poslovnom okruženju, u svakodnevnim zadacima ili u učenju.
Hrvatski izumitelji i mi – aktivnosti povodom Svjetskog dana izumitelja
Svjetski dan izumitelja se obilježava svake godine 9. studenog. Učenici petih, šestih, sedmih i osmih razreda su na dodatnoj nastavi Geografije sudjelovali u obilježavanju tog dana.
THECUC 2024 konferencija u Puli okupila vrhunske svjetske stručnjake i predstavila inovacije u visokom obrazovanju
Od 6. do 8. studenoga Pula je bila domaćin konferencije THECUC 2024, pod nazivom „Sveučilišta nove generacije”, koja je okupila više od 400 sudionika iz visokog obrazovanja. Ova konferencija dio je CARNET-ovog projekta e-Sveučilišta, koji je usmjeren na digitalnu preobrazbu visokog obrazovanja kroz digitalne inovacije i suvremene obrazovne metode.
Okidači u razredu: kako ih prepoznati i kako na njih reagirati
Svaki razred predstavlja jedinstvenu kombinaciju osobnosti, perspektiva i iskustava što upravljanje razredom čini složenim procesom koji zahtijeva visoku razinu pedagoške osjetljivosti i profesionalne spremnosti.
Kako kvalitetno komunicirati s tinejdžerima
Većina roditelja sa strahom reagira na ulazak djeteta u pubertet. Prisjećajući se naših mladenačkih godina, znamo da odgajanje adolescenata nije jednostavno i postavljamo si niz pitanja, primjerice što učiniti kad se uvučemo u još jednu svađu oko prijatelja, odjeće ili izlazaka?
Etički izazovi umjetne inteligencije
Korištenje umjetne inteligencije u obrazovanju praćeno je nizom etičkih problema, kao što su pitanja privatnosti i sigurnosti, potencijalne pristranosti u algoritmima te mogućnost zamjene učitelja automatizacijom procesa poučavanja.