„Zaigraj (inter)aktivno!“ naziv je višemjesečnoga projekta VI. osnovne škole Varaždin koji se provodio tijekom školske godine 2022./2023., a financiran je i na natječaju MZO-a za financiranje projekata u sklopu izvannastavnih aktivnosti. Cilj je projekta bio potaknuti učenike na kvalitetno provođenje slobodnoga vremena igranjem modernih društvenih igara.
Upisi u srednje škole: Predstojeći rokovi za sve kandidate do kraja upisa
Obavještavaju se kandidati o preostalim važnim rokovima za upis u srednju školu.
Praktičnost vs. trendovi: Kupovina najnovijih modela tenisica za sat tjelesne i zdravstvene kulture
Kao roditelj, suočavate se s odlukom hoćete li svome djetetu kupiti najnoviji model tenisica za sat tjelesne i zdravstvene kulture. Čini se da svake godine izlazi novi model tenisica koji je popularan među djecom ali je li zaista nužno ulagati u skupe tenisice?
Izazovi učenja kroz projekte u izvannastavnim aktivnostima
Prema definiciji Državnog pedagoškog standarda osnovnoškolskog sustava odgoja i obrazovanja (NN, 63/2008, Članak 2) izvannastavna aktivnost je „oblik aktivnosti koji škola planira, programira, organizira i realizira, a u koju se učenik samostalno, neobvezno i dobrovoljno uključuje”.
Pridružite se webinaru Upotreba interaktivnih ekrana u nastavi
U sklopu projekta e-Škole sve su škole u Hrvatskoj opremljene interaktivnim ekranima. Saznajte koje sve mogućnosti interaktivni ekrani pružaju nastavnicima i učenicima.
Kako se igra Sudoku
Sudoku je logička igra s brojevima. Kako biste je riješili morate se koncentrirati, ali i koristiti logičko razmišljanje.
Terapijsko jahanje
Zadnjih nekoliko desetljeća, kako u svijetu tako i kod nas, izrazito se razvila nova disciplina u svijetu medicinske terapije; tzv. terapijsko jahanje. Razvoj terapijskog jahanja nikako ne bi bio moguć bez konja, domaće životinje koju čovjek već tisućama godina koristi za obavljanje velikog broja poslova i aktivnosti poput poljoprivrednih radova, transporta, sporta ili jednostavno razonode.
Upoznajte Bard: Googleov interaktivni chatbot
Googleov chatbot Bard koristi algoritam za dubinsko učenje LLM (jezični model) koji korisnicima omogućuje pristup informacijama putem interaktivnog razgovora. Iako je na tržištu već od ožujka, tek u srpnju postao je dostupan i u Republici Hrvatskoj, a svoje odgovore pruža i na hrvatskom jeziku.
Pogled na zagrebačke ulice iz drugačije perspektive
U Zagrebu počinje provedba umjetničkog projekta Okolo koji u suradnji s Turističkom zajednicom oživljava javne prostore i pretvara ih u mjesta gdje umjetnost spontano dotiče svakodnevicu, s tim da će u prvom planu biti lokalni umjetnici, njihov osobni doživljaj i vizija grada.
Tehnike pamćenja starih Grka
Tijekom obrazovanja susrećemo se s brojnim informacijama koje često nisu povezane ili su vam sasvim apstraktne, što otežava učenje. Mnemotehnike su mentalne strategije koje su koristili stari Grci a koje bi trebale olakšati učenje i omogućiti pamćenje velikog broja informacija.