prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Ljestvica čitanosti besplatnih e-knjiga

Ljestvica čitanosti besplatnih e-knjiga

Na godišnjoj ljestvici najčitanijih proznih naslova projekta Besplatne elektroničke knjige [BEK] prva četiri mjesta zauzimaju domaće autorice (Maša Kolanović, Aleksandra Kardum, Ivana Bodrožić i Marina Vujčić).

Tomislavci na putu dobrote

Tomislavci na putu dobrote

Učenici Osnovne škole kralja Tomislava iz Zagreba prikupili su igračke za djecu KBC Rebro u sklopu školskog i eTwinning projekta “Na putu dobrote 4”.

Kako povezati teoriju i praksu u razredu: vrijednost poučavanja o tri R-a i korištenju životinja u znanosti

Kako povezati teoriju i praksu u razredu: vrijednost poučavanja o tri R-a i korištenju životinja u znanosti

Projekt “The Three Rs and Animal Use in Science” financira Zajednički istraživački centar Europske komisije u okviru inicijative Europskog parlamenta, a provodi ga European Schoolnet (EUN). Cilj mu je izgraditi aktivnosti za podučavanje učenika osnovnih i srednjih škola o dobrobiti laboratorijskih životinja i zakonodavstvu EU-a koje utjelovljuje tri R-a (zamjena, redukcija i poboljšanje). U sam je projekt uključena i nastavnica matematike iz Hrvatske, zaposlena u I. gimnaziji Osijek, kao jedna od članica Panela vodećih nastavnika u Tri R projektu.

Govorno-jezična inteligencija

Govorno-jezična inteligencija

Djeca koja su jaka u ovoj inteligenciji imaju visoko razvijene slušalačke osobine i uživaju u jezičnim aktivnostima. Dobro pričaju priče, često su dobri govornici i glumci. Ovaj tip inteligencije najrašireniji je u ljudskoj vrsti.

Životinje oko nas – jezero

Životinje oko nas – jezero

U svakodnevnim aktivnostima susrećemo velik broj životinjskih vrsta koje nisu domaće životinje i kućni ljubimci (divlje su životinje), a igrom slučaja s njima dijelimo isti životni prostor. Uništavanjem i urbanizacijom do tada divljih prirodnih površina čovjek je prostor koji ga okružuje prilagodio isključivo sebi i svojim potrebama rijetko razmišljajući da je time negativno utjecao na prirodna staništa i životne navike mnogih životinjskih vrsta.

Priča o slijepom vodonoši

Priča o slijepom vodonoši

Dirljivom pričom o nesretnoj sudbini slijepog bakarskog vodonoše učenici Osnovne škole Bakar su podsjetili na teškoće s kojima se susreću slabovidne i slijepe osobe. Slikovnicom koju su osmislili pod mentorstvom učiteljice Alme Hess oživjeli su nesretnu priču o plemenitosti i hrabrosti.