Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu Nagrade „Luka Ritz“ za promicanje tolerancije i škole bez nasilja za školsku godinu 2022./2023.
![Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu Nagrade „Luka Ritz“](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/05/shutterstock_1071571499.jpg)
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu Nagrade „Luka Ritz“ za promicanje tolerancije i škole bez nasilja za školsku godinu 2022./2023.
Na godišnjoj ljestvici najčitanijih proznih naslova projekta Besplatne elektroničke knjige [BEK] prva četiri mjesta zauzimaju domaće autorice (Maša Kolanović, Aleksandra Kardum, Ivana Bodrožić i Marina Vujčić).
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih objavljuje Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu nagrade „Maslačak znanja“ za postignuća u učenju odraslih osoba.
Učenici Osnovne škole kralja Tomislava iz Zagreba prikupili su igračke za djecu KBC Rebro u sklopu školskog i eTwinning projekta “Na putu dobrote 4”.
Čitateljski klub “Čitafora” organizira jubilarni deseti natječaj za najljepše ljubavno pismo u tri kategorije: za učenike osnovnih škola, za učenike srednjih škola i za odrasle.
Projekt “The Three Rs and Animal Use in Science” financira Zajednički istraživački centar Europske komisije u okviru inicijative Europskog parlamenta, a provodi ga European Schoolnet (EUN). Cilj mu je izgraditi aktivnosti za podučavanje učenika osnovnih i srednjih škola o dobrobiti laboratorijskih životinja i zakonodavstvu EU-a koje utjelovljuje tri R-a (zamjena, redukcija i poboljšanje). U sam je projekt uključena i nastavnica matematike iz Hrvatske, zaposlena u I. gimnaziji Osijek, kao jedna od članica Panela vodećih nastavnika u Tri R projektu.
Djeca koja su jaka u ovoj inteligenciji imaju visoko razvijene slušalačke osobine i uživaju u jezičnim aktivnostima. Dobro pričaju priče, često su dobri govornici i glumci. Ovaj tip inteligencije najrašireniji je u ljudskoj vrsti.
Mogu li online provjere znanja biti vjerodostojni pokazatelji usvojenosti znanja? Jesu li u mogućnosti nadomjestiti klasičan oblik provjere učenikova rada?
U svakodnevnim aktivnostima susrećemo velik broj životinjskih vrsta koje nisu domaće životinje i kućni ljubimci (divlje su životinje), a igrom slučaja s njima dijelimo isti životni prostor. Uništavanjem i urbanizacijom do tada divljih prirodnih površina čovjek je prostor koji ga okružuje prilagodio isključivo sebi i svojim potrebama rijetko razmišljajući da je time negativno utjecao na prirodna staništa i životne navike mnogih životinjskih vrsta.
Dirljivom pričom o nesretnoj sudbini slijepog bakarskog vodonoše učenici Osnovne škole Bakar su podsjetili na teškoće s kojima se susreću slabovidne i slijepe osobe. Slikovnicom koju su osmislili pod mentorstvom učiteljice Alme Hess oživjeli su nesretnu priču o plemenitosti i hrabrosti.