Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje Izvješće o provedenom savjetovanju te je time završen proces savjetovanja sa zainteresiranom javnošću na Obrazac prethodne procjene za Zakon o „Nagradi Ivan Filipović“.
![Izvješće – Obrazac prethodne procjene za Zakon o „Nagradi Ivan Filipović“](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/07/shutterstock_130754711.jpg)
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje Izvješće o provedenom savjetovanju te je time završen proces savjetovanja sa zainteresiranom javnošću na Obrazac prethodne procjene za Zakon o „Nagradi Ivan Filipović“.
EduBlic je paket digitalnih objekata za mikroučenje koji se sastoji od lekcija u trajanju do 10 minuta.
Europska konferencija o obrazovanju vodeće je godišnje događanje u kontekstu stvaranja europskog prostora obrazovanja koje će 1. prosinca 2022. godine okupiti ministre obrazovanja država članica, brojne predstavnike mladih za europske poslove, koordinatore EU-a za mlade, donositelje odluka, dionike, obrazovne stručnjake i novinare.
Osnovna škola Jagode Truhelke iz Osijeka aplicirala je novi Erasmus+ projekt koji se odnosi na stručna usavršavanja(KA1), koji je započeo u srpnju 2022., a trajat će do kraja 2023. godine. Projekt nosi naziv “Krea(k)tivnost suvremenog učenja”, a cilj mu je dobivanje novih kompetencija aktivnog učenja na otvorenom, razvoj fine motorike i kreativnosti, jačanje mentalnog zdravlja i razvoj digitalnih kompetencija.
Industrijska strojarska škola iz Zagreba omogućuje učenicima kvalitetno strukovno obrazovanje i osposobljavanje, a kako bi učenici ostvarili svoj puni potencijal već petu godinu zaredom provodi se Erasmus+ projekt “COmpetitive VET for learners and teachers, COVET”, koji koordinira nastavnica u zvanju savjetnice Meri Ružević. Zahvaljujući projektu “COVET III”, u studenom 2022. godine provedena je mobilnost u Sloveniji za osam učenika u zanimanju CNC operater i četvero učenika u zanimanju tehnički crtač.
Radoznalost, potreba za istraživanjem i druženjem te želja za razumijevanjem prirođena je svakom djetetu. To je razlog što učenici dobro reagiraju na projektnu nastavu iako spada u zahtjevnije oblike rada. Znanja stečena projektnom nastavom najčešće su trajna znanja.
Potaknuti učenike na čitanje je problem koji se godinama provlači kao pitanje na različitim edukacijama, seminarima, projektima i stručnim vijećima. Tijekom prošle školske godine 2021./22. Ana Vuksanović bila je učiteljica 4.b razreda Osnovne škole August Šenoa u Osijeku i neke od ključnih zadataka koje si je zadala je bio približiti učenicima čitanje, izgrađivati kulturu čitanja i razvijati njihovo kritičko mišljenje, potaknuti radost, interes i motivaciju kako bi se razvijali u osobe koje mogu samostalno i kritički doživjeti i vrednovati nova književna dijela s kojima se susreću.
Zaboravljanje je jedan od kognitivnih fenomena koji je oduvijek budio čovjekovo zanimanje, kroz cjelokupnu povijest čovječanstva. Zatvorite oči i pokušajte se sjetiti svega što ste vidjeli – svih ljudi, svih kuća, svih ulica, svih stvari koje ste ikad vidjeli i svih riječi i brojeva koje ste ikad naučili. Izgleda da nema kraja.
Tradicionalni 29. po redu Susret malih pjesnika Slavonije i Baranje održan je 25. studenog 2022. godine u Osnovnoj školi “Matija Gubec” u Cerniku. Među 30 prijavljenih škola i 40 mladih osnovnoškolskih pjesnika iz cijele Republike Hrvatske izabrani su i radovi učenika Osnovne škole “Ivana Brlić-Mažuranić” Slavonski Brod.
Animirani film obrađuje se u sklopu medijske kulture na nastavi hrvatskoga jezika. U učionici 2. razreda Osnovne škole Bakar medijski sadržaji integriraju se i u ostale nastavne predmete. Na taj način stvara se korelacija likovne i medijske kulture s informatikom, a učenike se potiče na kreativni stvaralački rad i učenje.