Svakodnevno se u komunikaciji nađemo u situaciji u kojoj trebamo iznijeti i argumentirati svoje mišljenje. No koliko ga zaista dobro znamo izreći, potkrijepiti argumentima ili utemeljeno raspravljati o nekoj temi?
![Debatne vještine](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/02/shutterstock_403790431.jpg)
Svakodnevno se u komunikaciji nađemo u situaciji u kojoj trebamo iznijeti i argumentirati svoje mišljenje. No koliko ga zaista dobro znamo izreći, potkrijepiti argumentima ili utemeljeno raspravljati o nekoj temi?
Već je poznata činjenica da biljke, osim što obogaćuju životni prostor, čiste i zrak od toksičnih kemikalija. Osim toga, biljke u radnom prostoru umanjuju stres, kašalj, glavobolje, a dobre su i za zdravlje očiju.
Istraživačka grupa projekta “Digitalna tehnologija u obitelji: obrasci ponašanja i učinci na razvoj djece” – projekt D.E.C.I.D.E. organizirala je likovni natječaj za djecu “Moj digitalni svijet” te poziva roditelje i skrbnike te učitelje i nastavnike da na njega prijave radove učenika osnovnih škola.
Ako ste propustili, pozivamo vas da pogledate snimke dostupnih CARNET-ovih webinara na temu umjetne inteligencije u školi.
Iako su predmetni kurikulumi u primjeni u osnovnim školama i gimnazijskim programima od 2019., stvarne promjene u školama odvijaju se daleko postupnije. I to je prirodan proces nakon nekoliko desetljeća ustaljenih praksi te činjenice da i sveučilišta još nisu iznjedrila generacije učitelja spremne za ovakav pristup poučavanju.
U suradnji sa OIP Posejdon i njihovim aktivnostima u Erasmus+ projektu na tečaju u neformalnom obrazovanju sudjelovale su Marijana Bandić Buljan i Jelena Kelava iz Osnovne škole kraljice Jelene, Solin.
Povodom vrhunca Erasmus projekta „Krive su pčele”, koji zajednički provode Osnovna škola Nove Jarše iz Ljubljane i Osnovna škola Slatine s otoka Čiova, u subotu, 11. svibnja 2024. je održan zajednički koncert učenika obiju škola i njihovih gostiju u organizaciji Grada Splita, a u sklopu višednevne proslave Sudamije 2024.
Škola je gotovaaa! – veselit će se vaši maleni školarci i punim plućima zagnjuriti u dugo, toplo i bezbrižno ljeto. No mnogi od njih nisu toliko entuzijastični po pitanju viška slobodnog vremena, pa će roditelji vrzo brzo čuti staro, dobro, poznato: “Dosadno mi je”.
Svaka promjena školske sredine je stresna i pomalo uznemirujuća. Ipak, svakodnevno iskustvo (ali i stručna literatura) pokazuju da učenici najstresnijim i za njih osobno najtjeskobnijim smatraju prelazak iz osnovne u srednju školu.
Kako biti kreativan, inovativan, a istovremeno obraditi gradivo, ostvariti odgojno-obrazovne ishode i u sve to integrirati suvremeno poučavanje i uporabu IKT-a? Uz sve obveze i svakodnevne izazove, sve navedeno čini se kao nemoguća misija u odgojno-obrazovnom procesu.