U srijedu, 8. lipnja 2022. godine, objavljene su sve informacije o postupku prijava i upisa u srednje škole za školsku godinu 2022./2023. dostupne su u publikacijama koje su podijeljene prema kategoriji kandidata na:
![Upisi u srednje škole: Publikacija “Prijave i upisi u srednje škole za školsku godinu 2022./2023. – Idemo u srednju!” za redovite kandidate i kandidate koji upisuju umjetničke programe i odjele za sportaše](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/05/shutterstock_414809986.jpg)
U srijedu, 8. lipnja 2022. godine, objavljene su sve informacije o postupku prijava i upisa u srednje škole za školsku godinu 2022./2023. dostupne su u publikacijama koje su podijeljene prema kategoriji kandidata na:
Članovi Erasmus+ tima Osnovne škole Sveti Petar Orehovec prošli tjedan (29. svibnja do 3. lipnja) boravili su u rumunjskom gradu Alexandria na mobilnosti nazvanoj “Otkrijmo zajedno što se krije iza vijesti”. Što se sve krije iza vijesti zajedno s pet orehovečkih učenika otkrivali su i učenici domaćini iz škole “Mihai Eminescu” te učenici iz Skopja iz Sjeverne Makedonije i Ćićevca u Srbiji. Svi oni sudjeluju u Erasmus+ projektu “Mali novinari danas, odgovorni digitalni građani sutra” kojem je koordinator škola.
Na području Varaždinske županije su građanima podijeljeni novi spremnici za razvrstavanje otpada (uz spremnik za miješani otpad, vreću za staklo i vreću za tekstilni otpad svako kućanstvo sada je dobilo spremnik za papir i spremnik za plastiku koji su zamijenili vreću za papir i vreću za plastiku). Odlučili su provjeriti kako se učenici i građani snalaze u razvrstavanju otpada tako da provedemo istraživanje pomoću dviju anketa u kojima bi provjerili koliko se učenici Osnovne škole Izidora Poljaka Višnjica (od 2. do 8. razreda) te građani iz područja Cvetlina, Gornje Višnjice, Donje Višnjice i Zlogonja snalaze u razvrstavanju otpada, razvrstavaju li uopće otpad i znaju li koliko je pojedinim tvarima potrebno da se razgrade u okolišu.
Dvadeseti Festival jednakih mogućnosti (F=M) održava se od 7. do 9. lipnja na zagrebačkom Trgu bana Josipa Jelačića. Trodnevni program manifestacije obuhvatit će i ove godine glazbeno-scenske, sportske i likovne sadržaje.
Ove godine knjižnica Osnovne škole “August Cesarec” Ivankovo se po prvi put uključila u projekt “Naša mala knjižnica”. Ovaj projekt usmjeren je na poticanje čitanja, razmišljanje, učenje novoga te rješavanje zadataka iz programskih knjižica.
Na temelju odredbe članka 20. Statuta Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, Zagreb, Garićgradska ulica 18, OIB: 40719411729, ravnatelj Mile Živčić, dana 7. lipnja 2022. godine, upućuje Javni poziv za prijavu kandidata za koordinatore i članove Radnih skupina za izradu Nacrta prijedloga kurikuluma nastavnoga predmeta/modula/skupova ishoda učenja za kvalifikacije u strukovnome obrazovanju na razinama 3, 4.1 i 4.2 Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira u okviru ESF projekta „Modernizacija sustava strukovnog obrazovanja i osposobljavanja“.
U Ministarstvu znanosti i obrazovanja održat će se u ponedjeljak, 13. lipnja 2022. godine, u 11 sati svečana dodjela Godišnje nagrade „Luka Ritz“ za promicanje tolerancije i škola bez nasilja za školsku godinu 2021./2022.
U Osnovnoj školi Ante Curać – Pinjac smatraju kako je suradnja roditelja i škole vrlo važna za cjelokupni odgojno obrazovni proces. Suradnju žele poticati i razvijati na način da posjete roditelje koji svojom kreativnošću pripreme izvanučionični oblik nastave, koji je u skladu sa planom i programom. Dogovor učitelja i roditelja rezultat su uspjeha i zadovoljstva učenika. Jedan od takvih oblika suradnje ostvaren je ovaj tjedan a učenici su bili oduševljeni i potakli ostale roditelje da im se pridruže.
Prvi međunarodni susret škola ambasadora Europskog parlamenta #EPAStogether je održan 20. i 21. svibnja 2022. godine u Zagrebu. Na skupu je sudjelovalo tristotinjak mladih ambasadora Europskog parlamenta i njihovih mentora iz Austrije, Mađarske, Slovačke i Hrvatske.
Matematika je predmet koji se često spominje na školskim sjednicama kao predmet s kojim djeca imaju najviše teškoća, posebno na početku petog razreda. Nastavnici matematike su često nezadovoljni predznanjem učenika. Traže pomoć za učenike koji ne mogu pratiti nastavu u obliku individualizacije ili prilagodbe jer nisu dovoljno automatizirali osnovne računske radnje zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja.