Učenici 4. razreda Osnovne škole Ljudevita Gaja u Zaprešiću sudjelovali su jednogodišnjem eTwinning projektu “Let’s unite for a better world”.
![“Let’s unite for a better world”](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2018/05/shutterstock_10611928.jpg)
Učenici 4. razreda Osnovne škole Ljudevita Gaja u Zaprešiću sudjelovali su jednogodišnjem eTwinning projektu “Let’s unite for a better world”.
Učenici 4. a razreda Osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” Gunja zajedno s učiteljicom Jelenom Cvijović u suradnji s knjižničarkom Anitom Tufekčić sudjeluju u projektu “Naša mala knjižnica”.
U školskoj knjižnici Osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” Gunja prošle srijede održana je edukacija u trajanju od šest sati za učenike, koje su vodile koordinatorica i voditeljica projekta Katarina Ivče Farnell i suradnice na projektu “Filmom do senzibilizacije” Jelena Perek, Jana Šivak i Iwa Dugač.
Privatna škola Colégio Atlântico iz Sexiala u Portugalu bila je domaćin druge mobilnosti u sklopu Erasmus+ projekta “S.O.S. – Strenghten online security for Students” (Ojačajmo znanja učenika o online sigurnosti). Mobilnost je održana od 9. do 13. svibnja 2021. godine, a Osnovna škola Sveti Petar Orehovec predstavljao je tim sastavljen od pet učenica osmih i sedmih razreda.
Početne tjedne mjeseca svibnja, učenici 2. c razreda Osnovne škole don Lovre Katića iz Solina, nizom su aktivnosti obilježili Dane medijske pismenosti.
Učenice šestih i sedmih razreda zajedno s učiteljicama Oliverom Meter i Ljiljanom Štanfelj iz Osnovne škole “Dobriša Cesarić” iz Osijeka obilježile su Međunarodni dan biološke raznolikosti u nekoliko aktivnosti. Obilježavanje Dana biološke raznolikosti je jedna od aktivnosti u sklopu eTwinning projekta “Priroda kroz eko datume” u koji su učenice uključene.
Učiteljica je učenicima 4. b razreda Osnovne škole Lipik pripremila popratne aktivnosti pomoću kojih je potaknula učeničku radoznalost za čitanje lektira.
Na Međunarodni dan muzeja, 18. svibnja, muzeji diljem svijeta skreću pozornost široj javnosti na kulturnu baštinu i ulogu muzeja u njenom komuniciranju.
Prepoznavši važnost edukacije o klimatskim promjenama već od osnovnoškolske dobi, učiteljice Bilge Varel iz turske škole Mustafa Kiriş Ortaokulu i Iva Naranđa iz II. osnovne škole Čakovec krajem kolovoza 2021. godine pokrenule su eTwinning projekt “Climate Literate”. Glavni cilj eTwinning projekta “Climate Literate” bio je integrirati obrazovanje za klimu u školski kurikulum, osigurati da učenici postanu klimatski pismeni i skrenuti pozornost na klimatske promjene.
Učenici trećeg razreda Gimnazije A. G. Matoša u Đakovu istražili su izvore buke u životnoj sredini. Cilj istraživačke nastave bio je potaknuti učenike na razumijevanje osjetljivosti na buku.