prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
IX. Festival povijesti – Kliofest

IX. Festival povijesti – Kliofest

Nakon dvije godine, deveto izdanje Festivala povijesti Kliofesta vraća se u punom formatu. Od 17. do 20. svibnja u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici, Knjižnici Bogdana Ogrizovića i Hrvatskom državnom arhivu u Zagrebu te na nekoliko lokacija diljem zemlje publici će se ponuditi najbolje i najaktualnije od domaće i inozemne historiografske produkcije.

Mobilnosti u Španjolskoj s Erasmus+ projektom “HEY”

Mobilnosti u Španjolskoj s Erasmus+ projektom “HEY”

Početkom travnja, od 4. do 8. travnja 2022. godine, organizirana je četvrta mobilnost u sklopu Erasmus+ projekta “HEY” (History and its effects on today’s youth) u gradu Consuegra u Španjolskoj. Srednju školu Ban Josip Jelačić iz Zaprešića predstavljale su maturantice Nika Mrvelj, Jana Burek i Marija Paun u pratnji profesorica Petre Katarinčić i Mirne Franc.  

Dani medijske pismenosti

Dani medijske pismenosti

Učenici 4. razreda Osnovne škole Vladimir Nazor, Škabrnje obilježili su Dane medijske pismenosti. Provedena je radionica na kojoj su učenici u suradnji sa školskom pedagoginjom u igri i edukativnom kvizu otkrivali značaj medija (kako pozitivan, tako i njihov negativan utjecaj na djecu).

Tjedan BezVeze

Tjedan BezVeze

Projekt Dan BezVeze u Osnovnoj školi Petrijanec se provodi cijeli tjedan. Na nastavi informatike provedene su aktivnosti bez uporabe tehnologije s ciljem osvješćivanja važnosti bavljenja aktivnostima u kojima se ne koristi IKT tehnologija.

e-Škole scenariji poučavanja kao podrška nastavnicima u primjeni inovativnih ideja (drugi dio)

e-Škole scenariji poučavanja kao podrška nastavnicima u primjeni inovativnih ideja (drugi dio)

Život u 21. stoljeću uvodi nas u digitalno društvo u kojem i stari i mladi svakodnevno koriste informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) što im omogućuje pristup širokom spektru informacija. Jesmo li, kao građani 21. stoljeća, spremni prihvatiti mnogobrojne količine dostupnih informacija, znamo li ih vrednovati te kritički odabrati samo one koje su nam korisne i potrebne? Znamo li koristiti IKT svrhovito i namjenski?