prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Opasnosti ljeta

Opasnosti ljeta

Ljeto je doba kada odlazimo na more, planine, selo i na mnoga divljinom prepuna mjesta. A nakon ljeta se pitamo jesmo li učinili sve što smo mogli ili znali ne bi olakšali godišnji odmor i prebrodili poteškoće na koje smo naišli tijekom ljetovanja. 

Modul – školske novine učenika Industrijske strojarske škole

Modul – školske novine učenika Industrijske strojarske škole

Učenici novinarske sekcije Industrijske strojarske škole iz Zagreba i ove godine objavili su školske novine “Modul” namijenjene svim sadašnjim i bivšim učenicima, njihovim roditeljima, djelatnicima i prijateljima škole kao i učenicima osmih razreda čiji odabir je  baš industrijska strojarska škola.

Arhimedova konstanta kroz igru u matematici

Arhimedova konstanta kroz igru u matematici

Učenici 7. a razreda Osnovne škole „Ljubo Babić“ u Jastrebarskom 14. 3. 2024. odradili su  projektni zadatak „Dan broja π“. U projektu učenici su se dobro zabavili, razvili kreativne sposobnosti, a uz sve navedeno saznali da se broj Pi pojavljuje u mnogim matematičkim i znanstvenim kontekstima: geometriji, statistici, fizici.

Street art kao prilog stvaranju pozitivnog školskog okruženja: suradnja umjetnika i učenika

Street art kao prilog stvaranju pozitivnog školskog okruženja: suradnja umjetnika i učenika

Tijekom školske godine povodom obilježavanja 50. obljetnice osnivanja Osnovne škole Jurja Dobrile iz Rovinja, realiziran je poseban projekt koji je uključivao suradnju između street art umjetnice Tanje Blašković i učenika predmetne nastave koji su zajedničkim snagama oslikali trideset metara dugi školski zid, koristeći motive karakteristične za Rovinj, kao što su more, ribe, ljeto i masline.

Kako pohvala utječe na dječji razvoj

Kako pohvala utječe na dječji razvoj

Pozitivna povratna informacija intuitivno se čini kao neupitno pozitivan način komunikacije roditelja i odgajatelja s djecom, no način na koji je ona formulirana i prenesena djeci može imati različite implikacije za dječji psihički razvoj.