prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Webinar: Scientix srijeda

Webinar: Scientix srijeda

U sklopu ciklusa webinara pod nazivom „Scientix srijeda“, u srijedu 2. veljače 2022. s početkom u 19 sati održat će se četvrti webinar u nizu koji vam donosi priču o Scientix blogu.

Korištenje metode Obrnute učionice u nastavi – primjer dobre prakse

Korištenje metode Obrnute učionice u nastavi – primjer dobre prakse

Osnovna škola Jagode Truhelke u Osijeku već dvije godine sudjeluje u međunarodnom Erasmus+ KA1 projektu Kreativna integracija IKT u obrazovanju: Metoda 3IKT. Projekt je bio prijavljen,  pod vodstvom koordinatorice i školske knjižničarke Irene Bando. Odobren je unutar Agencije za mobilnost i programe Europske Unije.

Upozorenje! Šire se mailovi s malicioznim privitkom

Upozorenje! Šire se mailovi s malicioznim privitkom

Nacionalni CERT zabilježio je povećan broj prijava phishing mailova koji imitiraju Ministarstvo znanosti i obrazovanja i slične institucije, CARITAS, zaposlenike CARNET-a, helpdesk@skole.hr, AZOO (Agencija za odgoj i obrazovanje), privatne korisnike te ciljaju korisnike CARNET mreže i obrazovne djelatnike te sadrže maliciozne MS Excel, ZIP ili slične datoteke.

Čitanje slikovnice „Jeti u kojega nitko nije vjerovao“ u Osnovnoj školi „Antun i Stjepan Radić“ Gunja

Čitanje slikovnice „Jeti u kojega nitko nije vjerovao“ u Osnovnoj školi „Antun i Stjepan Radić“ Gunja

Učenici 4.a razreda zajedno sa svojom učiteljicom Jelenom Cvijović u suradnji s knjižničarkom Anitom Tufekčić sudjeluju u projektu „Naša mala knjižnica“. U mjesecu siječnju pročitali su priču „Jeti u kojega nitko nije vjerovao“ i utonuli u čitateljsku avanturu. Učenici su imali nekoliko aktivnosti: bojanje predloška iz knjige „Čarolija sreće“, rezanje i bojanje Jetija, pisanje vijesti ili pjesme o knjizi iz knjige „Kratke aktivnosti za rad nakon čitanja“, rješavanje listića „Duga samopoštovanja“ i pjevanje i koreografija za pjesmu „Kad smo bili bebe“.