U petak, 28. siječnja 2022., od 18 sati, Hrvatski prirodoslovni muzej, povodom manifestacije Noć muzeja 2022., poziva posjetitelje na kratka Zoom predavanja u trajanju od 20 minuta na teme iz muzeologije.
![Hrvatski prirodoslovni muzej priređuje kratka online predavanja](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/02/shutterstock_32844178.jpg)
U petak, 28. siječnja 2022., od 18 sati, Hrvatski prirodoslovni muzej, povodom manifestacije Noć muzeja 2022., poziva posjetitelje na kratka Zoom predavanja u trajanju od 20 minuta na teme iz muzeologije.
U sklopu ciklusa webinara pod nazivom „Scientix srijeda“, u srijedu 2. veljače 2022. s početkom u 19 sati održat će se četvrti webinar u nizu koji vam donosi priču o Scientix blogu.
Osnovna škola Jagode Truhelke u Osijeku već dvije godine sudjeluje u međunarodnom Erasmus+ KA1 projektu Kreativna integracija IKT u obrazovanju: Metoda 3IKT. Projekt je bio prijavljen, pod vodstvom koordinatorice i školske knjižničarke Irene Bando. Odobren je unutar Agencije za mobilnost i programe Europske Unije.
Nacionalni CERT zabilježio je povećan broj prijava phishing mailova koji imitiraju Ministarstvo znanosti i obrazovanja i slične institucije, CARITAS, zaposlenike CARNET-a, helpdesk@skole.hr, AZOO (Agencija za odgoj i obrazovanje), privatne korisnike te ciljaju korisnike CARNET mreže i obrazovne djelatnike te sadrže maliciozne MS Excel, ZIP ili slične datoteke.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja poziva učitelje, nastavnike, znanstvenike i metodičare da se jave na Javni poziv za predlaganje članova stručnih povjerenstava za prosudbu udžbenika za osnovnu i srednju školu za školskoj godini 2022./2023.
Projekt GLOBUS novi je autorski projekt Nansen dijalog centra iz Osijeka i deset partnerskih škola iz Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske županije.
Učenici 4.a razreda zajedno sa svojom učiteljicom Jelenom Cvijović u suradnji s knjižničarkom Anitom Tufekčić sudjeluju u projektu „Naša mala knjižnica“. U mjesecu siječnju pročitali su priču „Jeti u kojega nitko nije vjerovao“ i utonuli u čitateljsku avanturu. Učenici su imali nekoliko aktivnosti: bojanje predloška iz knjige „Čarolija sreće“, rezanje i bojanje Jetija, pisanje vijesti ili pjesme o knjizi iz knjige „Kratke aktivnosti za rad nakon čitanja“, rješavanje listića „Duga samopoštovanja“ i pjevanje i koreografija za pjesmu „Kad smo bili bebe“.
Učenici Škole No691, smještene u Nevskom rajonu Sankt Peterburga, mogu učiti šest stranih jezika: francuski, njemački, engleski, španjolski, kineski i hrvatski.
U prvom su dijelu teksta Kako nastavnici mogu provoditi proces „Potrage za učenjem“ opisane temeljne značajke procesa i prve dvije grupe pitanja. „Potraga za učenjem“ (eng. Looking for Learning) suvremena je metoda koja nastavnicima omogućava povratnu informaciju o tome kako njihovi učenici uče, usvajaju znanje i gradivo i daje stvarni uvid u proces učenja.
Donosimo vam tri priručnika vezanih uz prijavu ispita Državne mature u školskoj godini 2021./2022.