prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Sjećanje na Dubravka Horvatića

Sjećanje na Dubravka Horvatića

Junačina Mijat Tomić, Katarina Kosača i Sveti Juraj, samo su neki od povijesnih likova koje je poznati hrvatski književnik Dubravko Horvatić, kojega se prisjećamo uz obljetnicu rođenja, oživio u svojim pripovijetkama i romanima s povijesnom tematikom.

Kako provjeriti autentičnost fotografije

Kako provjeriti autentičnost fotografije

Iz edukativne brošure “Dezinformacije“, koju su Agencija za elektroničke medije i UNICEF objavili u sklopu Dana medijske pismenosti 2021., prenosimo vam prijedlog vježbe “Provjerite sliku”, u kojoj učenici pomoću obrnute tražilice fotografija istražuju je li neka fotografija istinita, odnosno je li prikazana u stvarnom kontekstu.

Afroditin kamen

Afroditin kamen

Afrodita je u grčkoj mitologiji bila božica ljubavi, ljepote i požude. Njezino ime povezuje se s grčkom riječi aphros što u prijevodu znači pjena. Iz povijesnih je mitova poznato kako je Cipar bio Afroditin otok na koji je otišla nakon što ju je njezin suprug Hefest ulovio u preljubu s njegovim bratom Aresom.

Glavne smjernice za unaprjeđenje zdravlja djece

Glavne smjernice za unaprjeđenje zdravlja djece

Zdravi stil života od neprocjenjive je važnosti upravo u ovom životnom razdoblju. Dječji organizam intenzivno raste i razvija se, a to je praćeno naglim intelektualni i emocionalni napretkom. Kako bi dijete u svakom od tih područja moglo ostvariti svoj maksimalni potencijal, životni uvjeti djeteta moraju biti najbolji mogući.

Provedite školske praznike aktivno u prirodi

Provedite školske praznike aktivno u prirodi

Sve učenike od 13 do 17 godina, koji svoje praznike žele iskoristiti na aktivan način, neprofitna organizacija Outward Bound Hrvatska koja promiče iskustveno učenje u prirodi poziva na „Zimsku pustolovinu“ – ekspedicijski program u Lici.

Nagrada za sudjelovanje u kampanji “LikeYou2”

Nagrada za sudjelovanje u kampanji “LikeYou2”

U kampanji “LikeYou2”, cilj je bio potaknuti što više građana na testiranje ili kontrolu dijabetesa tipa 2, a sudjelovati su mogle sve zagrebačke osnovne i srednje škole. Ova javnozdravstvena kampanja u Industrijskoj strojarskoj školi shvaćena je vrlo ozbiljno što je rezultiralo osvajanjem 50.000,00 kuna zbog najvećeg broja osoba koje su učenici potaknuli na testiranje.