prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Projekt “Leonardo da Vinci”

Projekt “Leonardo da Vinci”

U Tehničkoj školi Ruđera Boškovića Vinkovci su ove školske godine 2023./2024. odlučili provesti projekt “Leonardo da Vinci” u čast velikog slikara, izumitelja, glazbenika, kipara, mislioca, inženjera…. najvećeg genija našeg doba. preminuo je 2. svibnja 1519. godine, tako da je to 505 – ta obljetnica njegove smrti.

S Erasmus akreditacijom u Makou

S Erasmus akreditacijom u Makou

Učenici OŠ Fran Koncelak Drnje, Bruno Varga, Bartol Varović, Ivana Pakasin, Mihaela Petrović i Sofija Pajan posjetili su grad Mako u Mađarskoj. Mobilnost je trajala od 26. svibnja do 1. lipnja 2024. godine, a realizirana je u sklopu Erasmus akreditacije. Putovali su u pratnji učiteljica Ksenije Marić i Ane Tustonjić Dombaj.

Projekt “Our stories are our bridges”

Projekt “Our stories are our bridges”

Potaknuti uspješnim sudjelovanjem u prošlim projektim aktivnostima, učenici i učitelji Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova i ove su godine odlučili biti dio Erasmus zajednice. Ovaj put pridružili su se projektu pod nazivom „Our stories are our bridges” (u prijevodu ‘Naše priče su naši mostovi’).

Jadranske ribe otrovnice

Jadranske ribe otrovnice

Na Zemlji živi oko 22 tisuće vrsta riba, od čega ih se 200 smatra ribama otrovnicama. U našem je Jadranu zabilježeno oko 380 vrsta riba, iz kojih se 20 vrsta izdvaja kao otrovno.

Dobrobit učenika – ideja koja pokreće

Dobrobit učenika – ideja koja pokreće

Posljednjih nekoliko godina obrazovanje je doživjelo mnoštvo promjena kao rezultat prilagodbe novom vremenu i novim generacijama. Ideje za raznovrsne aktivnosti koje su se školske godine 2023./2024. provodile u Prirodoslovnoj školi Split potekle su iz rezultata sastanaka stručne službe i nastavnika o izazovima pred kojima se nalaze srednjoškolci.