prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Perpetuum mobile

Perpetuum mobile

Stoljećima su znanstvenici i pronalazači pokušavali konstruirati strojeve koji bi radili bez vanjskog izvora energije, no nikome to još nije uspjelo. Godine 1686. opat de la Roque konstruirao je uređaj u čijem je središtu bila velika posuda s vodom.

Tri stila učenja

Tri stila učenja

Svi imamo omiljeni kanal za učenje. Ovisno o tome preko kojeg kanala više vole primati nove podatke ljude možemo podijeliti na vizualne, auditivne ili kinestetičke tipove, ali su česte i kombinacije istih. U našim se zemljopisnim širinama rijetko svjesno uči pomoću mirisa ili okusa.

Dan knjige u Tehničkoj školi Virovitica

Dan knjige u Tehničkoj školi Virovitica

Dan hrvatske knjige obilježava se 22. travnja jer je Marko Marulić na taj dan 1501. godine završio pisanje Judite, koja je tiskana tek 13. kolovoza 1521. i postala bestseller. Ove godine slavi se petstota obljetnicu tiskanja Judite, a odlukom Hrvatskoga sabora, ova je godina proglašena godinom Marka Marulića.

Dan hrvatske knjige u Godini čitanja

Dan hrvatske knjige u Godini čitanja

Dan hrvatske knjige simbolična je prilika za okupljanje oko Judite, kapitalnog nacionalnog teksta kojeg je Marko Marulić završio, kako je zapisao “na dvadeset i dva dni miseca aprila, u Splitu gradu” 1501. godine.

Dani medijske pismenosti u znaku pomoćnih tehnologija i prilagođenih digitalnih sadržaja

Dani medijske pismenosti u znaku pomoćnih tehnologija i prilagođenih digitalnih sadržaja

U sklopu događanja 4. Dani medijske pismenosti koji se održavaju u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja, učenici vukovarske gimnazije i Tehničke škole Karlovac u zajedničkom projektu predstavili su pomoćne tehnologije i prilagođene digitalne sadržaje koji djeci s teškoćama u razvoju omogućavaju kvalitetnije i inkluzivnije obrazovanje.