prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Dan ružičastih majica u Osnovnoj škola Antun i Stjepan Radić u Gunji

Dan ružičastih majica u Osnovnoj škola Antun i Stjepan Radić u Gunji

Učenici 3. a i 4. a razreda obilježili su Dan ružičastih majica u suradnji s knjižnicom. Svi učenici došli su u školu obučeni u roza majice. Na početku sata zajedno su odigrali puzzle čije je rješenje bio plakat  s riječima: Stop nasilju u školama/Dan ružičastih majica. Učenici su na nakon toga pogledali UNICEF-ovu himnu protiv nasilja pod nazivom “Ne rugaj se!”

Mladi vozači u cestovnom prometu

Mladi vozači u cestovnom prometu

Sigurnost prometa u najvećem dijelu bavi se zapravo prometnim nesrećama kao elementom sustava, koje se ističu kao jedan od najvećih negativnih učinaka prometa na društvo. One se smatraju prvim uzrokom smrti mladih ljudi, odnosno mladih vozača, stoga je tom problemu potrebno posvetiti veliku pažnju.

Fabularna piramida i “grafitni zid”

Fabularna piramida i “grafitni zid”

Kompozicija književnog djela predstavlja način na koji je to djelo napisano. Vanjskom kompozicijom promatramo tekst i njegove vanjske činjenice, dok unutarnjom kompozicijom dijelimo tekst na pojedine dijelove ovisno o radnji. Upravo je unutarnja kompozicija ono na čemu treba raditi s učenicima kako bismo ih osposobili za što lakše proučavanje sadržaja nekog teksta.

CARNET kreće s novim nizom edukacija

CARNET kreće s novim nizom edukacija

CARNET započinje novi niz webinara i virtualnih radionica namijenjenih svim odgojno-obrazovnim djelatnicima koji žele steći ili unaprijediti vlastite kompetencije u osmišljavanju i provođenju nastave u virtualnom okruženju ili po kombiniranom modelu, kao i pripremi sinkrone videokonferencijske nastave.

“Smogovci” na majicama

“Smogovci” na majicama

Kako da lektira postane užitak, a ne mučenje? Kreativnim zadacima učenici pristupaju vedrije i zainteresiranije pa im je i takav način interpretacije lektirnih djela zanimljiviji. Osim što nastanu prekrasni dječji radovi, učenici zaista pročitaju djelo.