Kako je poznato da više pamtimo ono što izgovorimo i učinimo, u odnosu na samo slušanje i gledanje, CARNET pokreće niz virtualnih radionica za odgojno-obrazovne djelatnike u školama s temama vezanim uz pripremu i provedbu videokonferencijske, virtualne i kombinirane nastave, upoznavanje sa sadržajima i uslugama koje izrađuje CARNET, jačanje digitalne zrelosti škola te primjenu kreativnih metoda za razvoj proizvoda i usluga.
Čamemory kao rezultat kreativnog učenja
Učenici osmog razreda Osnovne škole Jurja Dobrile iz Rovinja su istraživali zavičajni govor i izradili digitalne memory igre.
Virtualna galerija Umjetničkog paviljona u Zagrebu
Umjetnički paviljon započinje svoju online izložbenu aktivnost u kojoj će nastavno svake godine predstaviti nekoliko perspektivnih umjetnika mlađe generacije, a prema izboru selektora.
22. ožujka – Svjetski dan voda
Svjetski dan voda obilježava se svake godine 22. ožujka. Opća skupština Ujedinjenih naroda je rezolucijom A/RES/47/193 od 22. veljače 1993. odlučila da se 22. ožujka svake godine obilježi kao Svjetski dan voda. s idejom da se na taj dan u čitavom svijetu posebno skrene pozornost na probleme vezane za vodu i vodne resurse.
Oslikavanje platnenih vrećica povodom Svjetskog dana prava potrošača
Učenici Srednje škole Prelog obilježili su Svjetski dan prava potrošača sudjelovanjem u kreativnim radionicama na kojima su oslikavali platnene vrećice i organizirali izložbu oslikanih platnenih vrećica.
“U tebi sam vijek svoj proživio, Drevni i lijepi jeziče Hrvata”
Identitet svakoga naroda obilježen je i određen i materinskim jezikom, kojega nam svima valja na osobit način njegovati, čuvati i štititi.
eTwinning projekt “Važno je biti medijski pismen”
eTwinning projekt “Pristupačnost digitalne tehnologije osobama s posebnim potrebama” rezultat je suradnje dviju škola – Tehničke škole Karlovac i Gimnazije Vukovar. Glavni cilj projekta je povezivanje učenika iz različitih dijelova Hrvatske s ciljem upoznavanja specifičnosti života osoba s posebnim potrebama. Učenici već nekoliko tjedana, pod mentorstvom profesorica, sudjeluju u aktivnostima različitoga tipa.
Zabavno-edukativni video za mlade o financijskoj pismenosti
Uz dugogodišnju aktivnu komunikaciju o važnosti financijske pismenosti, ove godine Hrvatski ured za osiguranje objavio je animirani video zabavno-edukativnog karaktera za mlađe generacije.
Eratostenov eksperiment u ožujku 2021.
Nakon velikog uspjeha u ožujku 2019. s više od 800 uključenih škola iz 77 zemalja širom svijeta (u ožujku 2020. zbog Covid-19 događaj nije objavljen), najavljen je Eratostenov eksperiment koji će se održati u ponedjeljak, 22. ožujka 2021. godine. Pozivaju se sve škole da sudjeluju u ovom zanimljivom međunarodnom događaju.
CAP program: Kako osnažiti djecu da budu sigurna, jaka i slobodna
CAP je opisan kao “jedan od najkvalitetnijih i najobuhvatnijih programa primarne prevencije zlostavljanja djece u svijetu”. Ključ je CAP-ova uspjeha u njegovim temeljima, tj. u filozofiji jačanja djece i pozitivne podrške djeci. U Sjedinjenim Američkim Državama originalni CAP program započeo je 1978. godine. Iste godine, educirana je od strane američkih stručnjaka prva grupa školskih psihologa koji su započeli s provođenjem programa. Kako bi osnažili djecu i pomogli im da budu manje ranjiva, roditelji u Americi zamolili su lokalnu organizaciju “Žene protiv silovanja” u Columbusu, Ohio za pomoć. Otada se program primjenjuje u američkim državama i svijetu.