Digitalna zrelost škola je koncept koji, zbog sve veće važnosti tehnologije, sve više dobiva na značaju u modernom obrazovnom sustavu. Primjena informacijsko-komunikacijskih tehnologija u školama više se ne oslanja samo na entuzijastične pojedince, već se planira i implementira na razini škole kao organizacije, u skladu s politikama na lokalnoj i državnoj razini.
Besplatne online radionice za učenike osnovnih škola
Povodom prvog dana proljeća, 21. ožujka 2021., Centar za kulturu Trešnjevka poziva sve učenike osnovnih škola da im se u 11 sati pridruže na online besplatnoj radionici “Vjesnici proljeća” na kojoj će izrađivati cvijeće od krep papira.
Matematički ožujak u Osnovnoj školi “Antun Nemčić Gostovinski” Koprivnica
Učenici 5. b, 7. a, 7. b, 7. c i 7. d su tijekom proteklog tjedna, od 8. ožujka do 12. ožujka 20201. godine, obilježili Svjetski dan matematike.
Zidni portali – prenamjena zidova u pristupačna interaktivna mjesta
U sklopu školskih aktivnosti “Razvijanje odgojnog partnerstva s roditeljima” na V. osnovnoj školi Varaždin učitelji u suradnji s roditeljima i učenicima, osmislili su informativne zidne portale s informacijama i mrežnim mjestima na kojima učenici mogu pristupiti obrazovnim i zabavno-edukativnim sadržajima.
Povezivanje kulture i znanosti u knjižnici Osnovne škole “Ljudevit Gaj” Krapina
Svake godine, Mjesec hrvatskog jezika započinje 21. veljače s Međunarodnim danom materinskog jezika i traje do 17. ožujka, dana objave Deklaracije o nazivu i položaju hrvatskog književnog jezika iz 1967. godine.
Uz obljetnicu rođenja Mate Lovraka – adaptacija scene vjenčanja na čakavštini
U Osnovnoj školi Jurja Dobrile iz Rovinja svake godine lektirna djela nastoje obraditi na kreativan i zanimljiv način. Ove školske godine, učenici 3. c razreda, scenu vjenčanja iz Lovrakovog romana “Vlak u snijegu” preveli su na čakavštinu. Lovrakova djela zauzimaju posebno mjesto u dječjoj književnosti. Ne čudi, stoga, što su novim kurikulumom “Vlak u snijegu” i “Družba Pere Kvržice” i dalje književna djela koje učenici moraju pročitati tijekom svog osnovnoškolskog obrazovanja.
Motivacija srednjoškolaca na svakodnevno tjelesno vježbanje tijekom pandemije
Nastava na daljinu tijekom školske godine 2020./2021. je po preporuci Ministarstva znanosti i obrazovanja organizirana u realnom vremenu po važećem rasporedu. S obzirom da su učenici pratili nastavu sjedeći od šest do sedam sunčanih sati ispred laptopa, računala ili mobilnih uređaja, autorica ih je odlučila motivirati na svakodnevno kretanje koje je svima dostupno, a to je hodanje.
Učenici Osnovne škole Sveti Petar Orehovec sudjeluju u međunarodnom projektu “P.S. Pokreni solidarnost!”
Cilj je projekta je povećati senzibilitet učenika za različitost i solidarnost, ali i potaknuti u zajednici razmišljanje o društvenoj solidarnosti.
Sat hrvatskoga jezika u Institutu
Tijekom Mjeseca hrvatskoga jezika i kao dio aktivnosti novog Erasmus+ projekta “TITLE”, učenici Osnovne škole Fran Koncelak Drnje sudjelovali su na kratkom i edukativnom predavanju “Kako nastaje rječnik?”. Online predavanje održala je zaposlenica Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje Maja Matijević.
Speleologija – znanstvena i sportska aktivnost
Ljudi su još u prapovijesno doba odlazili u špilje i koristili ih kao skrovišta. Danas će se samo rijetki odvažiti na takvu avanturu. Za speleologiju se kaže da je znanstvena i sportska djelatnost.