U okviru programa za razvoj publike, uz potporu Ministarstva kulture i medija, naklada Mala zvona realizirala je petnaestminutni film ‘Šest šetnji Slave Raškaj’, baziran na istoimenoj slikovnici Sanje Lovrenčić i Dominika Vukovića.
Škola budućnosti: Program umjetne inteligencije za osnovne i srednje škole
Škola budućnosti naziv je prvog STEM programa umjetne inteligencije (AI) za osnovne i srednje škole, koji će od veljače 2021. godine tvrtka STEMI provoditi u suradnji s Infobipom, uz podršku A1 Hrvatska. Zainteresirane škole mogu se prijaviti za sudjelovanje do 31. siječnja 2021. godine na mrežnoj stranici Škole budućnosti.
Mjerenje vremena
Za ljudske zajednice unificirano mjerenje vremena od posebne je važnosti jer bez zajedničkog razumijevanja vremena ne bi mogle funkcionirati. Prva su mjerenja bila vezana uz potrebu da se predvidi kiša ili sunce, prvenstveno stoga da bi se mogli organizirati uzgoj i skladištenje hrane. U mnogim današnjim «primitivnim» kulturama apstraktan pojam vremena ustvari i ne postoji.
Ponovljeni javni poziv za prijavu kandidata za članove prosudbenih povjerenstava za Državno natjecanje učenika strukovnih škola – WorldSkills Croatia 2021.
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih objavljuje Ponovljeni javni poziv za prijavu kandidata za članove prosudbenih povjerenstava za Državno natjecanje učenika strukovnih škola – WorldSkills Croatia 2021. u okviru ESF-ova projekta “Promocija učeničkih kompetencija i strukovnog obrazovanja kroz strukovna natjecanja i smotre”. Poziv je dostupan na poveznici Ponovljeni javni poziv.
Rizična ponašanja adolescenata
Adolescencija je razdoblje života u kojem osoba prolazi kroz proces tjelesnog, socijalnog, kognitivnog i emocionalnog sazrijevanja. U tom razdoblju, najneposredniji utjecaj na adolescente imaju najbliži ljudi, obitelj i škola, odnosno vršnjaci. Među vršnjacima eksperimentiranje je potaknuto radoznalošću i željom za dokazivanjem.
Razredni projekt: Riječka kiša
Učenici drugog razreda Osnovne škole Škurinje iz Rijeke sudjelovali su u razrednom projektu pod nazivom “Riječka kiša”. Projekt je trajao tri mjeseca. Cilj ovog projekta je bio upoznati posebnosti Rijeke, ono po čemu je prepoznatljiva i različita od drugih gradova.
EU programi Erasmus+ i Europske snage solidarnosti u Hrvatskoj postigli uspjeh i pozitivno utjecali na društvo
U okviru EU programa Erasmus+ i Europske snage solidarnosti od 2014. do 2020. u Hrvatskoj je provedeno više od 2800 projekata vrijednosti oko 1,16 milijardi kuna u kojima je sudjelovalo gotovo 60 000 sudionika. Uspješna provedba ovih programa završava krajem ove godine te se u prvim mjesecima 2021. očekuje objava natječaja za nove aktivnosti u programskom razdoblju od 2021. do 2027. godine.
Samovrednovanje i škola (zajednica koja uči)
Živimo u vremenu izrazito dinamičnog tehnološkog razvoja, posebice u području informacijske tehnologije i pristupa informacijama i znanju. Ove promjene donose potrebu za mijenjanjem pristupa obrazovanju, za organiziranjem fleksibilnijeg, ekonomičnijeg i učinkovitijeg pristupa učenju i poučavanju.
Projekt: Podrška na dlanu
Projekt Podrška na dlanu nudi besplatne resurse za djecu, mlade, roditelje i stručnjake, a osmišljen je kao odgovor na krizu izazvanu pandemijom COVID-19 i njenim posljedicama, kao i nizom potresa koji su pogodili grad Zagreb, od strane Povjerenstva za zaštitu mentalnog zdravlja djece i mladih Grada Zagreba.
Stiže blagdanska čarolija
Iz Škole poručuju kako blagdani ove godine izgledaju bitno drugačije od onog na što smo navikli i onog što smo priželjkivali, ali da blagdanske čarolije ne nedostaje.