Osnovna škola Ivana Kukuljevića Sakcinskog u Ivancu kroz rad vezan uz redovnu nastavu, izvannastavne aktivnosti i dodatnu nastavu daje priliku svojim učenicima da izrastaju u ljude ponosne na svoj kraj, svoju povijest, kulturu, tradiciju, da tu kulturu i tradiciju pamte, njeguju, koriste, interpretiraju i reinterpretiraju, dajući joj dodatna, nova, pridružena značenja. Tako uz obrazovnu, ispunjava odgojnu i kulturnu zadaću na visokoj razini.
Erasmus+ akreditacija i aktivnosti škole
Turističko-ugostiteljskoj i prehrambenoj školi Bjelovar je početkom 2023. godine odobrena Erasmus+ akreditacija za strukovno obrazovanje i osposobljavanje za razdoblje do 2027. godine. Za učenike škole to znači kako će imati mogućnost obavljanja stručne prakse u inozemstvu, a za strukovne nastavnike mogućnost stručnog usavršavanja i praćenja rada kolega u partnerskim ustanovama u inozemstvu.
Istraživanje: Što učitelji misle o prilagođenim udžbenicima?
Cilj ovoga rada je bio istražiti mišljenje učitelja o prilagođenim sadržajima koji su nam posljednjih godina sve dostupniji. Izdavačke kuće su se potrudile da učenici i učitelji imaju individualizirane i prilagođene sadržaje kako bi učenici bolje razumjeli jezik, imali veću motivaciju za čitanje i višu razinu inkluzije.
Fantastični svjetovi u knjižnici
Završno poglavlje osnovnoškolske lektire za učenike 8. a razreda iz VI. osnovne škole Varaždin bila su fantastična djela Hobit, Otok čuvara oluja i Dom gospođice Peregrine za čudnovatu djecu.
„U potrazi za Ivanom“
U Hrvatskom domu „Dr. Franjo Tuđman“ u srijedu, 29. svibnja 2024., održan je program pod nazivom „U potrazi za Ivanom“. Sastojao se od tematskih dramskih izvedbi, recitacija, monologa, pjesama i plesova u kojima su učenici oživjeli junake iz priča.
eTwinning projekt “Spotting”
Učenici 5. c i 5. d razreda Osnovne škole Dore Pejačević Našice sudjeluju u eTwinning projektu „Spotting“.
Igre u nastavi kemije
Uzimajući u obzir navedene spoznaje i potrebe, kako učenika tako i nastavnika, u OŠ Frana Galovića već duži niz godina koriste igre u nastavi kemije kao sastavni dio poučavanja.
Povezivanje teorije i prakse u izvannastavnim aktivnostima
Važnost povezivanja teorije i prakse u strukovnom obrazovanju prepoznato je u Drugoj srednjoj školi Beli Manastir kojoj je Ministarstvo znanosti i obrazovanja odobrilo projekt za provedbu izvannastavnih aktivnosti pod nazivom „Vježbenička tvrtka za sve“.
Krila muzike
Učenici 1. razreda OŠ Neorić-Sutina i OŠ kraljice Jelene uključili su se u međunarodni eTwinning projekt “Krila muzike/Wings of music”. Ovim se projektom razvijao estetski odgoj učenika, svijest o očuvanju kulturne baštine te sposobnost življenja u multikulturnom svijetu.
Projekt “Koliki je tvoj ugljični otisak?”
Kako bi podsjetili na važnost održivog razvoja i zelene tranzicije, u školskoj godini 2023./24., osmišljen je međuškolski projekt “Koliki je tvoj ugljični otisak?”. Učenici drugih razreda zanimanja komercijalist iz Komercijalno-trgovačke škole Split, uz pomoć svojih mentorica, profesorica Jasenke Rašetina i Andree Braovac surađivali su s kolegama iz Ekonomske i upravne škole iz Splita.