prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Kako su nastale bolnice?

Kako su nastale bolnice?

Kroz povijest ljudskog društva javljala se potreba za zbrinjavanjem slabih i bolesnih. Međutim, ljudi su znatno kasnije došli na pomisao i ideju osnutka bolnice. Grci, jedna od naprednijih civilizacija, nisu imali nikakve javne ustanove za zbrinjavanje bolesnih. Neki su nji­hovi liječnici imali dvorane za operacije, u kojima su mogli obavljati svoj posao, ali su one bile toliko malene da su mogle primiti samo jednog pacijenta.

“Zajc uz vas” – online od 20. ožujka

Dan očeva uz online učenje

U srijedu, 18. ožujka, učenici 3.c dobili su zadatak izraditi čestitku i napisati poruku za Dan očeva. Prionuli su na posao te kombiniranim tehnikama izradili kreativne radove. Slali su slike na Viber grupu ili privatno učiteljici. 

“Zajc uz vas” – online od 20. ožujka

Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje Strateški okvir za digitalno sazrijevanje škola i školskog sustava u Republici Hrvatskoj (2030)

Strategija digitalnog sazrijevanja škola i školskog sustava namijenjena je ponajprije nastavnicima i ravnateljima kao nositeljima procesa poučavanja i upravljanja školama, kojima informacijska i komunikacijska tehnologija stoji na raspolaganju kao potencijal za inoviranje u učenju, poučavanju, poslovanju škole.

“Zajc uz vas” – online od 20. ožujka

Koji su simptomi dehidracije?

Koliko nam vode treba dnevno? Pitanje je uobičajeno, ali odgovor nije tako jednostavan. Individualne potrebe za vodom zapravo su vrlo promjenjive. Stručnjaci smatraju da količina tekućine koja je potrebna organizmu ovisi o nizu faktora, između ostalih i o našem životnom stilu

“Zajc uz vas” – online od 20. ožujka

Pravila ponašanja i komuniciranja u online okruženju

U online zajednici baš kao i u offline komunikaciji, postoje pravila ponašanja i komuniciranja kako bi se izbjegli ili spriječili mogući nesporazumi i sukobi te kako bi se poruke i informacije prenijele jednostavnije i učinkovitije. Komunikacijske vještine podjednako su važne u komunikaciji licem u lice, kao i u komunikaciji posredstvom računala i interneta a kako bi se komunikacija djelotvornije i prikladnije odvijala, sudionici obično primjenjuju određena pravila. 

“Zajc uz vas” – online od 20. ožujka

Glagoli i njihove gramatičke kategorije

O glagolima poučavamo učenike i u osnovnoj i u srednjoj školi. Gramatičke kategorije učenicima su složene i lako odustaju od ciljeva koje pred njih stavljamo. Ovaj primjer iz prakse formuliran je pomoću prezentacije i popratnog nastavnog listića koji od uečenika očekuje aktivan pristup.