prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Zašto su biljke “žedne”?

Zašto su biljke “žedne”?

Postoje dva glavna razloga zbog kojih biljke trebaju vodu. Prvi razlog je  taj što bez nje nema fotosinteze tj.  kemijske reakciju između vode i ugljičnog dioksida (a uz pomoć svjetlosne energije) kroz koju nastaju ugljikohidrati, spojevi bogati energijom kojima se biljka hrani.

Zašto su biljke “žedne”?

Javni poziv za prijavu kandidata za koordinatore i članove radnih skupina za razvoj tehničkog opisa discipline i zadataka za natjecanja

U sklopu ESF projekta “Promocija učeničkih kompetencija i strukovnog obrazovanja kroz strukovna natjecanja i smotre” Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih raspisala je Javni poziv za prijavu kandidata za koordinatore i članove radnih skupina za razvoj tehničkog opisa discipline i zadataka za natjecanja.

Zašto su biljke “žedne”?

“Let’s hit the road” na Madeiri

Centar za odgoj i obrazovanje Tomislav Špoljar iz Varaždina sudjeluje u Erasmus+ projektu “Let's hit the road” čiji je cilj omogućiti učenicima s teškoćama nova iskustva i stjecanje znanja o kulturi, jelima i tradiciji drugih zemalja. Partneri u projektu su Zespół Szkół nr 16 w Białymstoku, Białystok, Poljska, Escola Secundária de Francisco Franco, Funchal, Portugal i Beacon Hill School, Wallsend, Ujedinjeno Kraljevstvo. Projekt je počeo u prosincu 2017. i završava u prosincu 2019. godine.

Zašto su biljke “žedne”?

Projekt “Ein Koffer voller Märchen reist durch Europa”

Osnovna škola Janka Laskovara, Pregrada sudjeluje u Erasmus projektu “Ein Koffer voller Märchen reist durch Europa” od 1. rujna 2017. godine. Projekt obuhvaća osam zemalja Europe. Zemlja koordinator je Njemačka, a zemlje partneri su Poljska, Slovačka, Finska, Danska, Turska, Grčka i Hrvatska.

Zašto su biljke “žedne”?

Završen literarni natječaj udruge Mlada pera

Udruga za promicanje dječjeg literarnog stvaralaštva i blogiranja “Mlada pera” organizirala je tijekom rujna 2019. godine literarni natječaj za učenike osnovnih škola pod nazivom “Piši na jeziku kojim se najlakše izražavaš – različitim jezicima na istome putu”.

Zašto su biljke “žedne”?

Odluka o dodjeli bespovratnih sredstva udrugama koje pružaju usluge pomoćnika u nastavi i stručnoga komunikacijskog posrednika učenicima s teškoćama u razvoju za školsku godinu 2019./2020.

Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje petu u nizu odluka o dodjeli bespovratnih sredstava udrugama koje pružaju usluge pomoćnika u nastavi i stručnoga komunikacijskog posrednika učenicima s teškoćama u razvoju za školsku godinu 2019./2020. nakon provedenoga Javnog poziva za prijavu projekata udruga koje pružaju usluge pomoćnika u nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika učenicima s teškoćama u razvoju za šk. godinu 2019./2020., raspisanog od 15. srpnja 2019. do 19. kolovoza 2019. godine.

Zašto su biljke “žedne”?

Glavobolje u dječjoj dobi

Smatra se da 75 % školske djece ima glavobolju barem jednom tijekom godine dana, a nešto više od 30 % ima glavobolje koje se ponavljaju. Sklonija su im anksiozna, osjetljiva ili hiperaktivna djeca te djeca roditelja koji i sami imaju glavobolje. Iako u većini slučajeva glavobolja u dječjoj dobi nije znak ozbiljnije bolesti, neke glavobolje mogu zahtijevati (u nekim situacijama i hitnu) obradu i liječenje.

Zašto su biljke “žedne”?

Gimnazija Velika Gorica i Erasmus+ se vole

Potreba za cjeloživotnim učenjem i kontinuiranim stručnim usavršavanjem nastavnog i nenastavnog osoblja Gimnazije Velika Gorica inicirala je planiranje Erasmus+ KA 101 projekta “Jačanje kapaciteta za digitalno zrelu i inkluzivnu školu”. Projekt smo proveli u školskoj godini 2018./2019. Ranije iskustvo iz projekata KA1 „Osnaživanje Tima za kvalitetu i uvođenje europske dimenzije u školski kurikulum“(2014./2015.) i KA2 „White Rose“ (2017.-2019.) u okviru programa Erasmus+ ukazalo nam je na važnost daljnjeg strateškog planiranja i identificiranja prioriteta u razvojnom planu Škole.