U subotu, 23. lipnja 2018. godine, u 12 sati objavljene su konačne ljestvice poretka za učenike s teškoćama u razvoju. Na konačnim ljestvicama poretka nalaze se samo učenici koji su u preliminarnom rangiranju ostvarili pravo upisa.
![Objava konačnih ljestvica poretka za učenike s teškoćama](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2019/12/default-image.jpg)
U subotu, 23. lipnja 2018. godine, u 12 sati objavljene su konačne ljestvice poretka za učenike s teškoćama u razvoju. Na konačnim ljestvicama poretka nalaze se samo učenici koji su u preliminarnom rangiranju ostvarili pravo upisa.
U sklopu Erasmus+ programa “Effective Steps to emphatize – ESTEEM”, učenici i učitelji I. OŠ Čakovec posjetili su jedan od najvećih otoka u Sredozemnom moru – Siciliju. Siciliju zapljuskuju tri mora: Sredozemno, Tirensko i Jonsko more. Većina ljudi na spomen Sicilije pomisli na ljude koji se bave protuzakonitim poslovima, no pri dolasku susreće se sa svim ljepotama Sicilije.
Razvoj poduzetništva i financijske pismenosti učenika u osnovnoškolskom obrazovanju temeljni je cilj međunarodnog projekta Erasmus+ Young Entrepreneurs in Action kojem je glavni koordinator I. Osnovna škola Čakovec, a partneri OŠ Vežica iz Rijeke, Masarykova zakladni skola a materska skola Velka Bystrice iz Velka Bystrice (Češka), Agrupamento de Escolas de Vale de Ovil iz Baiaoa (Portugal), Akcansa Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu iz Istanbula (Turska) i Istituto Comprensivo Carducci Paolillo iz Cerignole (Italija).
S početkom školske godine 2017./2018., Privatna gimnazija i ekonomsko-informatička škola Futura uključila se u Erasmus+ projekt „Teaching for Tomorrow: Flipped Learning“ koji razvija i promiče ideju obrnutog učenja – svladavanja teorije kod kuće, praktične primjene naučenog u školi.
U četvrtak, 21. lipnja 2018. godine, u 12 sati objavit će se orijentacijske ljestvice poretka za kandidate s teškoćama u razvoju. Na njima se nalaze svi kandidati koji su programe obrazovanja prijavili u uredima državne uprave bez obzira ispunjavaju li sve preduvjete. Orijentacijske ljestvice poretka osvježavaju se svakih sat vremena. Na konačnim ljestvicama poretka za učenike s teškoćama naći će se samo kandidati koji ispunjavaju potrebne preduvjete. Nedostatak određenog preduvjeta vidljiv je kandidatima na njihovom sučelju na poveznici Moji rezultati/Detaljno.
U utorak 5. lipnja 2018. godine, u sklopu Projektnog dana u Učeničkom domu Podmurvice Rijeka, na radionici izrade dvaju hotela za kukce sudjelovali su naši učenici i učenice, djelatnici i gosti. Za konstrukciju su se pobrinuli kućni majstor i učenici.
Natjecanja iz znanja (u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje) i sporta (u organizaciji Hrvatskog školskog sportskog saveza), koja se prema Pravilniku o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole boduju za upis, evidentirana su u sustavu i vidljiva na profilima učenika. Za prikaz natjecanja potrebno je odabrati karticu „Moji podaci“ i nakon toga kliknuti na karticu „Natjecanja“. Na navedenoj kartici prikazana su isključivo ona natjecanja i plasmani koji su važni za upis.
Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok u školskoj godini 2017./2018. provela je Erasmus+ projekt “Primjena CLIL metode u nastavi web dizajna“ unutar kojeg su se učenici i nastavnici upoznali s metodom istovremenog usvajanja stranog jezika i nastavnih sadržaja, inovativnim didaktičkim pristupima i nastavnim metodama. U projektu su sudjelovali nastavnica engleskog jezika Barbara Hanjilec kao koordinatorica projekta, knjižničarka Valentina Petric Klaužer te nastavnici stručnih predmeta Nino Skozrit, Borjan Komarica i Nikola Hrastinski.
Od izdavanja Nostradamusovih proročanstava u 16. stoljeću do danas mnogi su pokušavali pronaći ključ za njihovo dešifriranje. Neke se od njegovih strofa mogu odnositi na bilo koje doba ljudske povijesti. Druge sadrže vrlo egzaktne podatke i upravo su mu one priskrbile reputaciju jednog od najvećih svjetskih proroka. Neki u njemu vide demonskog glasnika, dok ga drugi nazivaju božanskim čudotvorcem.
U I. gimnaziji Osijek završen je još jedan Erasmus+ KA1 projekt u sklopu kojeg je nastao vrijedan rezultat projekta, Praktičan vodič za uporabu tableta u nastavi.