prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Zaštićene životinjske vrste u Republici Hrvatskoj (4. dio)

Zaštićene životinjske vrste u Republici Hrvatskoj (4. dio)

Kao što je spomenuto u prethodnom tekstu, prema Zakonu o zaštiti prirode (Narodne novine 80/13), strogo zaštićenim životinjskim vrstama smatraju se ugrožene zavičajne divlje vrste, endemi, one divlje vrste koje moraju biti zaštićene prema propisima Europske unije ili na temelju međunarodnih ugovora kojih je Republika Hrvatska član. Strogo zaštićene životinjske vrste zabranjeno je loviti i ubijati ili uznemiravati na bilo koji način; uništavati područja na kojima žive i razmnožavaju se te namjerno uništavati njihova gnijezda i legla.

Zaštićene životinjske vrste u Republici Hrvatskoj (4. dio)

Hrvatski učenici će razvijati i vrednovati svoje digitalne kompetencije u CRISS projektu

U siječnju 2017. godine započeo je CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) projekt iz programa Europske unije Obzor 2020. Svrha CRISS projekta je razvoj i pilot implementacija digitalne platforme za stjecanje, vrednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija učenika u osnovnim i srednjim školama.

Zaštićene životinjske vrste u Republici Hrvatskoj (4. dio)

Vole li djeca više svoju braću i sestre ili kućne ljubimce?

Ako se upita djecu, ona su zadovoljnija odnosom sa svojim kućnim ljubimcima nego s braćom i sestrama, pokazalo je novo istraživanje Sveučilišta Cambridge. Zašto dijete tako dobro slaže sa svojim psićem, a nešto manje sa sestrom ili bratom?„Svatko tko se prisjeti ljubimca iz djetinjstva, sjeti se osjećaja kada smo im se mogli obratiti za druženje i pouzdati se u njih, kao što to biva u odnosima između ljudi”, navodi Matt Cassells, stipendist Sveučilišta Cambridge (stipendija Gates Cambridge) s odjela psihijatrije, koji je vodio studiju. 

Zaštićene životinjske vrste u Republici Hrvatskoj (4. dio)

Od kina do učionice: metodika nastave kratkometražnog filma na festivalu KinoKino

Od 22. do 24. veljače 2017. godine, održat će se drugo izdanje Međunarodnog filmskog festivala za djecu KinoKino, u suradnji s Hrvatskim audiovizualnim centrom, a donosi radionički program metodike nastave kratkometražnog filma za učitelje i profesore u osnovnim i srednjim školama. Svi se zainteresirani mogu prijaviti do petka, 17. veljače 2017. godine. Obrazac za prijavu i sve dodatne informacije dostupni su na mrežnim stranicama Hrvatskog audiovizualnog centra.

Zaštićene životinjske vrste u Republici Hrvatskoj (4. dio)

Prvi Filmski festival „Mladi, u kino“ u zagrebačkom „Tuškancu“

Od ponedjeljka, 6. veljače do srijede, 8. veljače 2017. godine, u zagrebačkom kinu Tuškanac održat će se Prvi Filmski festival pod nazivom „Mladi, u kino“. Prvo će izdanje novog filmskog festivala svojim konceptom nastojati potaknuti mlade na kritičko promišljanje sadržaja koji gledaju. U organizaciji Francuskog instituta u Hrvatskoj, festival donosi četiri odabrana filma, napominju organizatori, zbog svoje kinematografske kvalitete i kulturnog značaja.

Zaštićene životinjske vrste u Republici Hrvatskoj (4. dio)

2. veljače – Svjetski dan močvarnih staništa

Svjetski dan močvarnih staništa obilježava se svake godine 2. veljače, jer je na taj dan 1971. godine u iranskom gradu Ramsaru potpisana Konvencija o močvarama od međunarodne važnosti, naročito kao staništa ptica močvarica, koja obvezuje zemlje potpisnice, među kojima je i Hrvatska, na opće očuvanje močvara na vlastitom teritoriju, te predstavlja okvir za međunarodnu suradnju u zaštiti i održivom korištenju močvarnih staništa.

Zaštićene životinjske vrste u Republici Hrvatskoj (4. dio)

Intervju s Gordanom Paladom

Donosimo vam intervju s gospođom Gordanom Paladom koja je na CARNetovom natjecanju za nastavnike “Pravi kaLibar za znanje” osvojila treće mjesto. Gospođa Palada profesorica je engleskog jezika u Osnovnoj školi Brodarica u Šibeniku i nedavno je promovirana u zvanje učitelja savjetnika. Nastavnica s brojnim hobijima i interesima podijelila je svoja iskustva, što ju je potaknulo da se prijavi na natjecanje, gdje pronalazi glavnu motivaciju za rad i otkrila je kako učenici reagiraju na digitalne nastavne materijale. 

Zaštićene životinjske vrste u Republici Hrvatskoj (4. dio)

ERASMUS + OŠ Molve: U potrazi za tajnom finskog uspjeha

Osnovna škola Molve nastavila je s mobilnostima učitelja u sklopu svojega projekta „Europska dimenzija u kurikulumu seoske škole“. U Finskoj, u gradu Joensuu smještenom u Sjevernoj Kareliji, putovali su pedagog škole Miroslav Saraga i učiteljica hrvatskog jezika Marija Halaček. Od 21. do 26. siječnja 2017. godine molvarski su učitelji bili sudionici tečaja vezanog uz finski obrazovni sustav koji slovi kao najbolji u Europi. 

Zaštićene životinjske vrste u Republici Hrvatskoj (4. dio)

Učenje o informacijskoj pismenosti u Španjolskoj

Važno je stjecanje znanja o informacijskoj pismenosti u digitalnom dobu, a tome su svjedočili i učenici Privatne škole Futura uključeni u Erasmus+ projekt „The New Literacy Set“ u sklopu kojeg su sudjelovali u međunarodnim radionicama u Španjolskoj od 9. do 13. siječnja.