prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Razlika između individualnog rada i individualiziranog pristupa učeniku (drugi dio)

Razlika između individualnog rada i individualiziranog pristupa učeniku (drugi dio)

Novom se kurikularnom reformom u nastavu uvodi i stavlja naglasak na individualizirani pristup svakom učeniku. Individualizirani se pristup uvelike razlikuje od individualnog rada kojeg učenik samostalno izvršava u učionici za vrijeme nastave. Ovakvim se pristupom očekuju i odgojno-obrazovni ishodi koji će učiteljima, učenicima ali i roditeljima pružiti objektivniji uvid u ono što se od učenika očekuje, njegovo znanje, sposobnosti ali i područja koja trebaju veću pozornost. 

Razlika između individualnog rada i individualiziranog pristupa učeniku (drugi dio)

Alergije na pelud kod djece

Alergijske bolesti su u današnje vrijeme sve češće prisutne – kako u odraslih tako i u djece. Alergije na pelud (polenoze) nastaju zbog cvjetanja bilja te spadaju u red inhalacijskih alergija.

Razlika između individualnog rada i individualiziranog pristupa učeniku (drugi dio)

EUROMATH 2016 – ekipi OŠ Trnovec 2. mjesto

Učenice 5. razreda OŠ Trnovec Klara Božić, Ena Kosec,  Stefani Hrman, Lucija Mikulić, Lana Drvoderić, Paula Pakšec, Rea Simendić i Ena Horvat sudjelovale su na međunarodnoj učeničkoj matematičkoj konferenciji EUROMATH 2016. koja se održavala  od 30. ožujka do 3. travnja u grčkom gradu Solunu, te u kategoriji Le- MATH theatre competition scenskom igrom “Multiplying and dividing decimal numbers with decad units” osvojile odlično 2. mjesto. Pripremale su ih njihove učiteljice matematike Mirjana Vugrinec i Draženka Magić.

Razlika između individualnog rada i individualiziranog pristupa učeniku (drugi dio)

Normalne i zabrinjavajuće promjene u pubertetu

Adolescencija. Pubertet. Razdoblje koje skoro svaki roditelj očekuje sa zadrškom i blagim osjetom panike. Reklo bi se kako je takav osjećaj i strah potpuno opravdan jer ipak je to dio života u kojemu niti jedan roditelj ne može znati što ga sve očekuje. Razdoblje je to novog upoznavanja roditelja i djece, prepunog turbulentnih situacija, osjećaja, međusobnog prihvaćanja i prilagodbe. 

Razlika između individualnog rada i individualiziranog pristupa učeniku (drugi dio)

Tri poruke iz doba geografskih otkrića

U članku Odgoj i obrazovanje u eri kolonizacije virtualnosti (Jandrić i Kuzmanić, 2014) pokazali smo da je stare ideje moguće odjenuti u digitalno ruho kako bi doživjele novu mladost i pomogle nam u opisivanju složenih procesa koji karakteriziraju suvremeni odgoj i obrazovanje.

Razlika između individualnog rada i individualiziranog pristupa učeniku (drugi dio)

Besplatni tečaj talijanskoga jezika

Osnovna škola Sesvetska Sopnica poziva sve zainteresirane na besplatni tečaj talijanskoga jezika kojega vode izvorni govornici, studenti talijanskih sveučilišta, pripravnici u programu Erasmus+. Tečaj se održava utorkom i četvrtkom u terminu 17:00 – 18:00 u školskoj knjižnici. Namijenjen je roditeljima učenika svih škola i svim drugim odraslim osobama. Broj sudionika bit će ograničen na dvadeset i pet. Eventualne upite može se slati na adresu marijan.birus(pri)skole.hr.

Razlika između individualnog rada i individualiziranog pristupa učeniku (drugi dio)

Erasmus+ projekt Elektrotehničke škole

Učenici i nastavnici Elektrotehničke škole u okviru su projekta „Obrazovanjem do modernizacije elektrotehničkih zanimanja“ boravili u Njemačkoj. Financijska vrijednost projekta iznosi 51.873,00 €, a odobrila ga je Agencija za mobilnost i programe EU. U projektu je sudjelovalo 24 učenika Škole, dvoje nastavnika (Tea Sivec i Mario Božurić) i ravnatelj Škole (Renato Matejaš).

Razlika između individualnog rada i individualiziranog pristupa učeniku (drugi dio)

20. ožujka – Svjetski dan pripovijedanja

Dana 20. ožujka, obilježava se Svjetski dan pripovijedanja. Riječ je o globalnoj proslavi umijeća usmenoga pripovijedanja, a slavi se svake godine na proljetni ekvinocij. Toga dana ljudi diljem svijeta pripovijedaju i slušaju priče na brojnim jezicima i na brojnim mjestima, tijekom dana i noći. Sudionici dijele svoje priče i nadahnuća, učeći jedni od drugih i stvarajući međusobne kontakte.

Razlika između individualnog rada i individualiziranog pristupa učeniku (drugi dio)

Učenici Gimnazije Vukovar upoznali princa Charlesa

Tijekom svog posjeta Hrvatskoj princ od Walesa, koji je izrazito zainteresiran za održivi razvoj, obišao je i Eko centar Zlatnu Gredu u Kopačkom ritu gdje su ga dočekali učenici Gimnazije Vukovar sa svojom profesoricom Kristinom Kristek i ravnateljem škole Davorom Šijanovićem. Naime, učenici i njihova profesorica demonstrirali su program edukacije mladih koji se provodi u Eko centru Zlatna Greda, kroz radionicu pod nazivom “Više mjesta za rijeke”. Princ Charles poslušao je radionicu i uključio se u razgovor o važnosti zaštite prirodnih tokova rijeka i njihovih poplavnih dolina koje su najbolja zaštita od poplava. Učenici su imali priliku razgovarati s njim i tvrde kako ih je oduševio svojom srdačnošću i toplinom.

Razlika između individualnog rada i individualiziranog pristupa učeniku (drugi dio)

Odgoj i obrazovanje u eri kolonizacije virtualnosti

Godine 2001., u govoru koji je održao povodom prihvaćanja nagrade Američke strukovne organizacije kompozitora, umjetnika i producenata (ASCAP), čuveni umjetnik Tom Waits prisjetio se kolonizacije Novog svijeta. “Kada ljudi migriraju na drugi kontinent”, kaže Waits, “sobom nose svoje sjemenke i svoje pjesme. One su manje ili više sve što im je potrebno kada stignu na odredište” (Waits, 2001).