Zagrebački Muzej za umjetnost i obrt pridružuje se obilježavanju ovogodišnjeg fašnika tematskim radionicama namijenjenih predškolskoj djeci i učenicima osnovnih škola.
Dan sigurnijeg interneta pod sloganom „Be the change: unite for a better Internet“ obilježen u Gimnaziji Vukovar
Dan sigurnijeg interneta obilježava se u cijelom svijetu, u veljači svake godine, s ciljem promicanja sigurne i pozitivne uporabe digitalne tehnologije od strane djece i mladih.
Ranko Marinković
Donosimo vam priču o viškom Voltairu, dramatičaru, esejistu, romanopiscu i novelistu, Ranku Marinkoviću. Rođen je 22. veljače 1913. u Uvali svetog Jurja u Visu. Pučku školu završio je u rodnome mjestu, gimnaziju u Splitu i Zagrebu, gdje je završio i Filozofski fakultet.
O ravnopravnosti spolova daleko na sjeveru
Od 29. siječnja do 4. veljače 2017. godine, tim učenika i nastavnika Gimnazije dr. Ivana Kranjčeva iz Đurđevca gostovao je u švedskom gradu Bodenu u okviru provedbe Erasmus+ projekta IMAGINE.
Hrvatski učenici će razvijati i vrednovati svoje digitalne kompetencije u CRISS projektu
U siječnju 2017. godine započeo je CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) projekt iz programa Europske unije Obzor 2020. Svrha CRISS projekta je razvoj i pilot implementacija digitalne platforme za stjecanje, vrednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija učenika u osnovnim i srednjim školama.
Vole li djeca više svoju braću i sestre ili kućne ljubimce?
Ako se upita djecu, ona su zadovoljnija odnosom sa svojim kućnim ljubimcima nego s braćom i sestrama, pokazalo je novo istraživanje Sveučilišta Cambridge. Zašto dijete tako dobro slaže sa svojim psićem, a nešto manje sa sestrom ili bratom?„Svatko tko se prisjeti ljubimca iz djetinjstva, sjeti se osjećaja kada smo im se mogli obratiti za druženje i pouzdati se u njih, kao što to biva u odnosima između ljudi”, navodi Matt Cassells, stipendist Sveučilišta Cambridge (stipendija Gates Cambridge) s odjela psihijatrije, koji je vodio studiju.
Od kina do učionice: metodika nastave kratkometražnog filma na festivalu KinoKino
Od 22. do 24. veljače 2017. godine, održat će se drugo izdanje Međunarodnog filmskog festivala za djecu KinoKino, u suradnji s Hrvatskim audiovizualnim centrom, a donosi radionički program metodike nastave kratkometražnog filma za učitelje i profesore u osnovnim i srednjim školama. Svi se zainteresirani mogu prijaviti do petka, 17. veljače 2017. godine. Obrazac za prijavu i sve dodatne informacije dostupni su na mrežnim stranicama Hrvatskog audiovizualnog centra.
Prvi Filmski festival „Mladi, u kino“ u zagrebačkom „Tuškancu“
Od ponedjeljka, 6. veljače do srijede, 8. veljače 2017. godine, u zagrebačkom kinu Tuškanac održat će se Prvi Filmski festival pod nazivom „Mladi, u kino“. Prvo će izdanje novog filmskog festivala svojim konceptom nastojati potaknuti mlade na kritičko promišljanje sadržaja koji gledaju. U organizaciji Francuskog instituta u Hrvatskoj, festival donosi četiri odabrana filma, napominju organizatori, zbog svoje kinematografske kvalitete i kulturnog značaja.
2. veljače – Svjetski dan močvarnih staništa
Svjetski dan močvarnih staništa obilježava se svake godine 2. veljače, jer je na taj dan 1971. godine u iranskom gradu Ramsaru potpisana Konvencija o močvarama od međunarodne važnosti, naročito kao staništa ptica močvarica, koja obvezuje zemlje potpisnice, među kojima je i Hrvatska, na opće očuvanje močvara na vlastitom teritoriju, te predstavlja okvir za međunarodnu suradnju u zaštiti i održivom korištenju močvarnih staništa.
Intervju s Gordanom Paladom
Donosimo vam intervju s gospođom Gordanom Paladom koja je na CARNetovom natjecanju za nastavnike “Pravi kaLibar za znanje” osvojila treće mjesto. Gospođa Palada profesorica je engleskog jezika u Osnovnoj školi Brodarica u Šibeniku i nedavno je promovirana u zvanje učitelja savjetnika. Nastavnica s brojnim hobijima i interesima podijelila je svoja iskustva, što ju je potaknulo da se prijavi na natjecanje, gdje pronalazi glavnu motivaciju za rad i otkrila je kako učenici reagiraju na digitalne nastavne materijale.