prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Doba adolescencije. Razdoblje života kojeg se većina roditelja pribojava i iščekuje s velikom strepnjom. Je li roditeljski strah opravdan ili ne, individualno ovisi o svakom djetetu. Promjene će biti vidljive i u fizičkom, ali i psihičkom pogledu. Brojni roditelji čija su djeca donedavno s lakoćom rješavala školske i izvanškolske obveze, mogli bi se susresti s izazovom u kojem se čini kako ništa ne ide onako kako je bilo prije. Radne se navike stječu od najranije dječje dobi i što su one kvalitetnije, temeljitije i stabilnije, to će prijelaz u tinejdžersko doba biti manje stresan i buntovan.

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Hamilton – Grad Slapova

S više od 130 većih i manjih vodopada, nekada industrijski grad Hamilton, danas je u svijetu poznat kao “glavni grad vodopada”. Za Niagarine su slapove koji se nalaze na granici između Sjedinjenih Američkih Država i Kanade svi čuli, ali malen broj ljudi zna kako se na rijeci Niagari nalazi još pregršt prekrasnih vodopada. Samo u krugu kanadskog grada Hamiltona ima ih preko 130.

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Tjedan strukovnog obrazovanja

U Srednjoj školi “Braća Radić” u Kaštel Štafiliću povodom Tjedna vještina stečenih u strukovnom obrazovanju, manifestacije koju je iniciralo i podupire Vijeće Europe, organizirane su različite aktivnosti.

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Humanitarni malonogometni turnir “Gol za vodotoranj”

Vrijeme Došašča je za mnoge vrijeme duhovnog promišljanja i duševne inventure ali i vrijeme radosne nade. Razlog je to što vukovarski gimnazijalci već tradicionalno u ove dane organiziraju i sudjeluju u malonogometnom turniru humanitarnog karaktera. U protekle tri godine sva prikupljena sredstva od turnira donirali su: Domu za nezbrinutu djecu “Sv.Ana“ – Vinkovci, socijalnoj samoposluzi u Vukovaru i udruzi “Sv. Vinko“ iz Vukovara.

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Život u džungli

Područja ekvatorijalne Južne Amerike, Afrike i jugoistočne Azije mjesta su s najviše topline, svjetla i vlage na Zemlji. Upravo su ti čimbenici razlogom što su ova staništa dom milijunima vrsta biljaka i životinja. Osim što predstavljaju jedan od najbogatijih ekosustava na planetu, tropske kišne šume važne su i stoga što proizvode goleme količine kisik, troše ugljični dioksid i igraju važnu ulogu u ciklusu vode.

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Sat kodiranja (Hour of Code) u Gimnaziji Vukovar

S obzirom kako informatičko obrazovanje svakim danom postaje sve važnije i jedan je od osnovnih izazova 21. stoljeća za koje moramo pripremiti naše učenike, Gimnazija Vukovar uključila se u jedan od najvećih edukativno – informatičkih programa učenja programiranja poznat pod nazivom Sat kodiranja. 

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

U posjetu Drakuli – Učitelji Osnovne škole Ivana Mažuranića posjetili Rumunjsku

Kao jedna od osam škola partnera u projektu „Migration“ KA2 Erasmus+ programa Osnovna škola Ivana žuranića poslala je četiri nastavnice na projektni sastanak i aktivnosti učenja, podučavanja i osposobljavanja u Buzau u Rumunjskoj. Mirna Katičić, Mirela Klarić, Andreja Pranjić i Slađana Raguž sudjelovale su na projektnim događanjima od 25. do 29. studenoga 2016. godine.  

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Erasmus+ projekt: RECEPTION

Djelatnici Osnovne škole Matije Gupca Gornja Stubica odazvali su se europskoj pozivnici na međusobnu suradnju koja se zove Erasmus plus: KA2, pronašli su partnere i priključili se projektu RECEPTION što je ustvari akronim za Role of Early Childhood Education in Positive Transition/Introduction Outcomes for New pupils (Uloga rane edukacije u postizanju pozitivnih ishoda pri prijelazu/uvođenju novih učenika). 

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Stručna praksa učenika u Irskoj

U sklopu Erasmus+ projekta mobilnosti Skills4Tomorrow, 16 učenika Ekonomsko-birotehničke škole u zanimanjima upravni referent i poslovni tajnik provelo je dva tjedna u Irskoj na stručnoj praksi .

Kako preživjeti tinejdžersko razdoblje i radne navike jednog tinejdžera (drugi dio)

Hrvatska škola na sveučilišnoj konferenciji o nastavi povijesti u Bugarskoj

Na sveučilištu Svetih Ćirila i Metoda u bugarskom gradu Velikom Trnovu održana je konferencija ,,Nastava povijesti i njeni izazovi u XXI. stoljeću”. Putem ,,Skype”-a iz OŠ Sesvetska Sopnica uključila se donedavna studentica toga sveučilišta Mariela Semova, koja je trenutno ondje na stručnoj praksi u program Erasmus+. Sudionike konferencije izvijestila je o nastavi povijesti u Hrvatskoj.