Poznato je da je učenje drugog jezika dobro i zdravo za mozak, ali nova istraživanja otkrivaju da se time zapravo mijenja i struktura i funkcija mozga, bez obzira na to da li vam je četiri ili osamdesetičetiri godine. Svaki put kad naučite nešto novo, jačate svoj mozak. Baš kao što se tjelovježbom jačaju mišići, tkiva i organi, što više „vježbate” određena područja u mozgu, ta područja postaju jača i bolje povezana.
Integrirani “Pizza dan” u Područnoj školi Ladvenjak
Na veliki interes učenika, 21. siječnja 2015. godine učiteljice iz Područne škole Ladvenjak, Matea Mihalić (1. i 3. razred) i Ines Streljak (2. i 4. razred), odlučile su posvetiti dan njihovom omiljenom jelu – pizzi. Integrirani „pizza dan“ proveden je s učenicima 1., 2., 3. i 4. razreda PŠ Ladvenjak.
Brodovi i pomorstvo Jadrana (prvi dio)
Od najstarijih vremena more privlači pažnju ljudi. Za njih je ono izvor hrane, omogućuje im trgovinu i povezuje ih sa susjedima. O značaju mora i pomorstva najviše govore riječi “Navigare necesse, vivere non necess” ili u prijevodu Ploviti se mora, živjeti ne.
Kako zaustaviti štucanje?
Štucanje ponekad može biti neugodno u javnosti, ali općenito, štucavica kako dođe – tako i prođe. Postoje razni načini kojima možemo pokušati zaustaviti štucanje, a u nastavku donosimo nekoliko njih:
Što je sramežljivost i kako je NE potaknuti kod djece?
U jednom su istraživanju djeca u dobi od 4 do 6 godina pitana koja bi hipotetska situacija kod njih izazvala sramežljivost: a) susret sa strancem ili b) pjevanje pred grupom djece.
Iskušenje – kako i zašto mu popuštamo?
Svi volimo vrijeme praznika, blagdana i proslava, kada se na stolu nađe pečenje, pjenušac i malo brdo raznoraznih slatkiša pa možemo birati između čokolade sa marcipanom, torte sa likerom i mnogočega drugoga. Moramo priznati da ovi hedonistički proizvodi izazivaju konflikte u nama: s jedne strane željeli bismo se odati hedonizmu dok sa druge strane želimo biti racionalni i izbjegavati nezdrave užitke, kako bi dugoročno zadržali zdravlje i vitkost.
Kako je tehnologija omogućila evoluciju umjetnosti?
Život suvremenog čovjeka praktički je postao nezamisliv bez interneta, no osim praktičnih posljedica globalne virtualne umreženosti napredak tehnologije omogućio je i evoluciju umjetnosti, piše The Huffington Post.
Projekt „How to teach business? / How2Biz?“
Ekonomsko-birotehničkoj školi iz Slavonskog Broda kao koordinatoru VET konzorcija, čiji članovi su i Ekonomska škola Braća Radić iz Đakova i Srednja škola Isidora Kršnjavoga iz Našica, odobrena je financijska potpora za provođenje projekta „How to teach business? / How2Biz?“. Projekt financira Europska unija, sredstva je odobrila Agencija za mobilnost i programe EU, a vrsta projekta je osposobljavanje osoblja u inozemstvu. Projekta “How2Biz?“ se odvija u program Erasmus+ za Ključnu aktivnost 1 za područje strukovnog obrazovanja i osposobljavanja.
Mozak adolescenta: još uvijek u razvoju
Jedan od načina na koji su znanstvenici tražili uzroke mentalnih bolesti je proučavanje razvoja mozga od rođenja do odrasle dobi. Nove tehnologije omogućile su im praćenje razvoja mozga i istraživanja veza između funkcija mozga, razvoja i ponašanja.
Ja sam promjena…VOLONTIRAM!
U četvrtak, 15. siječnja 2015. g. održana je početna tiskovna konferencija projekta „Ja sam promjena…VOLONTIRAM“, odobrenog od Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta na Natječaju za dodjelu bespovratnih sredstava udrugama u području izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja u školskoj godini 2014./2015.