prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Počnimo trčati

Počnimo trčati

Trčanje je za neke noćna mora koja datira još od nastave tjelesnog odgoja u godinama školovanja, a za neke način održavanja tjelesne kondicije i mase. Za naše pretke trčanje je bio jedan od načina preživljavanja.

PROJEKTI U ŠKOLI

PROJEKTI U ŠKOLI

Ogranak HPKZ-a Bjelovar prvi je put organizirao predstavljanje projekata koji se provode u osnovnim i srednjim školama. Prezentacije su održane 1. ožujka i 9. travnja 2024. godine u Bjelovaru. Za predstavljanje je izabrano 40 projekata koji su se odvijali na raznim razinama: razrednoj, školskoj i međunarodnoj

„Hrana nije otpad, i ja mogu utjecati!“

„Hrana nije otpad, i ja mogu utjecati!“

Ministarstvo poljoprivrede, kao tijelo nadležno za uspostavu politike sprječavanja nastajanja otpada od hrane u Republici Hrvatskoj, provodi aktivnosti iz novoga Plana sprječavanja nastajanja otpada od hrane RH za razdoblje od 2023. do 2028. godine. Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih bila je uključena u njegovu izradu te je suradnik u provedbi aktivnosti vezanih za strukovno obrazovanje.

Mikroagresija među učenicima – kako je spriječiti?

Mikroagresija među učenicima – kako je spriječiti?

Što je mikroagresija? Mikroagresija je zlostavljanje na temelju identiteta žrtve. Zlostavljanje u ovom slučaju može biti namjerno ili nenamjerno i poprima gotovo suptilne, ponekada ne tako očite znakove koji se ne mogu odmah prepoznati i svrstati pod vršnjačko nasilje. U mikroagresiji ne koristi se fizičko nasilje kako vi se nadjačala žrtva, već je ponašanje upućeno drugom učeniku ili učenici zastrašujuće, omalovažavajuće i orijentirano je na identitet žrtve.

Integracija mentalnog zdravlja u nastavu matematike

Integracija mentalnog zdravlja u nastavu matematike

Integracija mentalnog zdravlja u nastavi proces potiče školski napredak i brigu o dobrobiti učenika. Kreativno uključivanje tema mentalnog zdravlja potiče dublje razumijevanje i empatiju među učenicima. Ova integracija također smanjuje stigmu i promiče podržavajuću atmosferu u učionici.